Po aktualizácii na 2.38 prestal fungovať password manager

Fórum o balíku aplikácií SeaMonkey
Napísať odpoveď
Patrik_
začiatočník
začiatočník
Príspevky: 6
Dátum registrácie: 2. Apríla 2013, 11:46

Po aktualizácii na 2.38 prestal fungovať password manager

Príspevok od užívateľa Patrik_ » 28. Septembra 2015, 16:32

Heslá pre mailbox:// a smtp:// fungujú OK, no pre webové stránky nie. Pre žiadne, https:// ani http:// nehrá rolu ani autocomplete. Rovnaký výsledok som dostal pri zakázaní všetkých doplnkov. Dosť ma táto chyba serie, neviete poradiť?

Patrik_
začiatočník
začiatočník
Príspevky: 6
Dátum registrácie: 2. Apríla 2013, 11:46

Re: Po aktualizácii na 2.38 prestal fungovať password manage

Príspevok od užívateľa Patrik_ » 29. Septembra 2015, 14:42

Tak som trochu testoval a zistil som, že nepomôže ani vytvorenie nového čistého profilu - správa sa to rovnako. Vyzerá to na poškodený profil, nedarí sa mi ani nakonfigurovať Sync, nedá sa vytvoriť ani záloha profilu pomocou MozBackup. Je nejaká šanca ako údaje z profilu exportnúť a dostať ich do Firefox/Thunderbird alebo do novej čistej inštalácie SeaMonkey? Mám skúsiť ešte preinštalovať SM? Mám obavy aby som pri odinštalácii a novej inštalácii neprišiel kompletne o dáta z profilu.

Inak uvažujem nad migráciou z SM na FF/TB najmä kvoli lepšej podpore pluginov, takže uvítam akékoľvek rady ako zmigrovať.

peter.l
začiatočník
začiatočník
Príspevky: 1
Dátum registrácie: 30. Septembra 2015, 20:22

Re: Po aktualizácii na 2.38 prestal fungovať password manage

Príspevok od užívateľa peter.l » 1. Októbra 2015, 10:55

pri odinstalovani SM by si nemal prist o profil. mala by tam byt moznost. niesom si uplne isty, niesom pri pc. pre istotu si sprav kopiu zlozky s profilom

pre migraciu na FF neviem ci by aj pomohlo surovo skopirovat profil zo SM, neskor pozistujem viac ale pri prvom spustani FF a TB bude pytat import zo SM

Patrik_
začiatočník
začiatočník
Príspevky: 6
Dátum registrácie: 2. Apríla 2013, 11:46

Re: Po aktualizácii na 2.38 prestal fungovať password manage

Príspevok od užívateľa Patrik_ » 7. Októbra 2015, 13:34

Tak problém sa podarilo vyriešiť opätovnou inštaláciou. Manažér hesiel začal fungovať správne.

Napísať odpoveď