nefungujúce zobrazenie web katalógu Nissens

Čiastočne alebo vôbec nefungujúce stránky v prehliadačoch Mozilla, spolupráca s webdizajnérmi
Napísať odpoveď
saturn
začiatočník
začiatočník
Príspevky: 6
Dátum registrácie: 3. Januára 2008, 11:02

nefungujúce zobrazenie web katalógu Nissens

Príspevok od užívateľa saturn » 3. Januára 2008, 11:17

Na stránke http://www.nissens.com sa nachádza ON-LINE katalóg (catalogue ) ktorý sa po spuztení nezobrazí. Zobrazuje sa len ľavá bočná navigačná lišta, ale hlavná stránka ostáva šedá. ( Cez prehliadač IE to funguje ) Je možné túto závadu nejako odstrániť?
EURO SATURN, s.r.o.

SlovakSoft
Správca portálu Mozilla.sk
Správca portálu Mozilla.sk
Príspevky: 4478
Dátum registrácie: 24. Novembra 2005, 22:55

Príspevok od užívateľa SlovakSoft » 3. Januára 2008, 11:34

Neprišiel som na nič lepšie, len použiť rozšírenie IE Tab a pridať si v ňom túto stránku do zoznamu tých, ktoré sa majú automaticky otvárať vo vnorenom IE. Je to typická stránka len pre IE, nefunguje ani v Opere.
admin SME.sk

saturn
začiatočník
začiatočník
Príspevky: 6
Dátum registrácie: 3. Januára 2008, 11:02

RE:nefungujúce zobrazenie web katalógu Nissens

Príspevok od užívateľa saturn » 3. Januára 2008, 11:46

Ďakujem za pomoc, len neviem, ako to prakticky urobiť, lebo s Mozillou len začínam pracovať. Môžete mi prosím upresniť kroky, ktoré mám postupne urobiť?
EURO SATURN, s.r.o.

SlovakSoft
Správca portálu Mozilla.sk
Správca portálu Mozilla.sk
Príspevky: 4478
Dátum registrácie: 24. Novembra 2005, 22:55

Príspevok od užívateľa SlovakSoft » 3. Januára 2008, 11:55

Nainštalujte si do Firefoxu rozšírenie IE Tab, reštartujte Firefox a potom choďte na adresu https://webshop.nissens.com . Vpravo dole vo Firefoxe vidíte ikonu tohto rozšírenia. Kliknite na ňu pravým tlačidlom myši, objaví sa okno už s vyplnenou adresou stránky. Kliknite na tlačidlá Pridať > Použiť > OK. Odteraz sa už bude táto stránka otvárať v IE, ale vnorenom na karte Firefoxu.
admin SME.sk

saturn
začiatočník
začiatočník
Príspevky: 6
Dátum registrácie: 3. Januára 2008, 11:02

Príspevok od užívateľa saturn » 3. Januára 2008, 11:59

Som skutočne milo prekvapený touto pomocou. Ešte raz ďakujem. Jozef Hnilica
EURO SATURN, s.r.o.

Napísať odpoveď