problém s nezabezpečeným pripojením

Fórum o prehliadači Mozilla Firefox
Napísať odpoveď
hijackmaniac
začiatočník
začiatočník
Príspevky: 1
Dátum registrácie: 18. Augusta 2016, 08:47

problém s nezabezpečeným pripojením

Príspevok od užívateľa hijackmaniac » 18. Augusta 2016, 09:21

Zdravím, včera som nainštaloval najnovšiu verziu Mozilla Firefox a jednoducho sa nemôžem pripojiť na nijakú stránku vďaka hláške "Vaše pripojenie nie je zabezpečené". Na sekundu to včera išlo ale už to zas nefunguje. Prosím Vás vševedi neviete ako tento problém opraviť? Prípadne niekde vycapiť odkaz na riešenie problému.
Vopred Vám ďakujem za odpoveď.

Užívateľov profilový obrázok
Jacen
profesionál
profesionál
Príspevky: 464
Dátum registrácie: 30. Novembra 2005, 11:01
Bydlisko: Komárno, Slovensko
Kontaktovať užívateľa:

Re: problém s nezabezpečeným pripojením

Príspevok od užívateľa Jacen » 18. Augusta 2016, 09:36

V nastaveniach svojho antivírusu vypni filtrovanie SSL/TLS protokolu alebo niečo z tohto

Užívateľov profilový obrázok
Ansambl
moderátor
moderátor
Príspevky: 664
Dátum registrácie: 10. Januára 2015, 14:55

Re: problém s nezabezpečeným pripojením

Príspevok od užívateľa Ansambl » 18. Augusta 2016, 11:14

Máte v operačnom systéme nastavený správny dátum a čas? Nedochádza vám po spustení systému k zmenám v nastavení dátumu a času?
===
Tento problém môže spôsobovať dosť agresívne nastavený antivírusový program. V mnohých prípadoch pomôže odobrať niektoré ochranné štíty antivírusového programu - vypnite filtrovanie SSL/TLS protokolu, alebo ho úplne vypnite.
===
Je tiež možné že vám zostal v profile Firefoxu zablokovaný súbor „parent.lock“. Najdite si priečinok s profilom Firefoxu a odstráňte súbor parent.lock. Firefox pri tomto nesmie bežať ani v procesoch! Potom skuste spustiť Firefox normálnym spôsobom.
===
Ak to nepomohlo, vytvorte si NOVÝ profil Firefoxu ako test pre kontrolu, či váš súčasný profil nie je príčinou tohoto problému. Ak váš súčasný profil nie je príčinou tohoto problému, prepnite sa po kontrole späť na ten pôvodný (asi default) profil.
- Windows - Spustiť (WIN+R) - a tu vypísať firefox.exe -p (alebo "C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe" -p)
http://imgbank.cz/images/2014/09/04/Fir ... l_novy.jpg
===
Ak zatiaľ nič nepomohlo, tak v prípade takýchto problémov spravidla pomôže "Obnova firefoxu": https://support.mozilla.org/cs/kb/obnov ... y-problemu Spustite firefox a potom:
[SK:] F10>Pomocník>Informácie pre riešenie problémov>Obnoviť Firefox
[CZ:] F10>Nápověda>Technické informace>Obnovit aplikaci firefox
http://imgbank.cz/images/2014/09/24/firefox_obnova.jpg

Napísať odpoveď