Zmizli napisi kariet?!
Zmizli napisi kariet?!
Zdravim
Zmizli mi napisi kariet (prikladam obrazok)
Keď stlaČím alt+tab alebo mam FF na pozadi a vpopredi iny program tak sa zobrazuju, (prikladam obrazok)
Ako vyriesim aby sa mi zobrazovali a NESKRYVALI ??? dost ma to stve, neviem co mam otvorene, nikdy sa mi to nestalo
Dakujem
Zmizli mi napisi kariet (prikladam obrazok)
Keď stlaČím alt+tab alebo mam FF na pozadi a vpopredi iny program tak sa zobrazuju, (prikladam obrazok)
Ako vyriesim aby sa mi zobrazovali a NESKRYVALI ??? dost ma to stve, neviem co mam otvorene, nikdy sa mi to nestalo
Dakujem
Re: Zmizli napisi kariet?!
Prejavuje sa problém aj v núdzovom režime? Spustite Firefox v NÚDZOVOM režime a preverte, či problémy pretrvávajú:
- [SK:] Firefox - Pomocník - Reštartovať a zakázať doplnky
- [CZ:] Firefox - Nápověda - Restartovat se zakázanými doplňky
Ak vám to v núdzovom režime funguje správne, tak to môže spôsobovať niektoré už nekompatibilné rozšírenie Firefoxu. Navrhujem všetky rozšírenia vypnúť a postupne ich zapínať (povoľovať) až kým nezistíte, ktoré to spôsobuje. Niekedy je treba vypnúť aj hardvérovú akceleráciu.
===
Je tiež možné že mate problémy s hardverovou akceleráciou. Skúste deaktivovať hardwarovú akceleráciu (ak je dostupná):
- [SK:] Firefox - Nástroje - Možnosti - Spresnenie - Všeobecné - Použiť hardwarové urýchľovanie (deativovať)
- [CZ:] Firefox - Nástroje - Možnosti - Rozšířené - Obecné - Použít hardwarovou akceleraci (deativovať).
===
Tento problém môže spôsobovať dosť agresívne nastavený antivírusový program. V mnohých prípadoch pomôže odobrať niektoré ochranné štíty antivírusového programu - vypnite filtrovanie SSL/TLS protokolu, alebo ho úplne vypnite.
===
Je tiež možné že vám zostal v profile Firefoxu zablokovaný súbor „parent.lock“. Najdite si priečinok s profilom Firefoxu a odstráňte súbor parent.lock. Firefox pri tomto nesmie bežať ani v procesoch! Potom skuste spustiť Firefox normálnym spôsobom.
===
Ak to nepomohlo, vytvorte si NOVÝ profil Firefoxu ako test pre kontrolu, či váš súčasný profil nie je príčinou tohoto problému. Ak váš súčasný profil nie je príčinou tohoto problému, prepnite sa po kontrole späť na ten pôvodný (asi default) profil.
- Windows - Spustiť (WIN+R) - a tu vypísať firefox.exe -p (alebo "C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe" -p)
http://imgbank.cz/images/2014/09/04/Fir ... l_novy.jpg
===
Ak zatiaľ nič nepomohlo, tak v prípade takýchto problémov spravidla pomôže "Obnova firefoxu": https://support.mozilla.org/cs/kb/obnov ... y-problemu Spustite firefox a potom:
[SK:] F10>Pomocník>Informácie pre riešenie problémov>Obnoviť Firefox
[CZ:] F10>Nápověda>Technické informace>Obnovit aplikaci firefox
http://imgbank.cz/images/2014/09/24/firefox_obnova.jpg
- [SK:] Firefox - Pomocník - Reštartovať a zakázať doplnky
- [CZ:] Firefox - Nápověda - Restartovat se zakázanými doplňky
Ak vám to v núdzovom režime funguje správne, tak to môže spôsobovať niektoré už nekompatibilné rozšírenie Firefoxu. Navrhujem všetky rozšírenia vypnúť a postupne ich zapínať (povoľovať) až kým nezistíte, ktoré to spôsobuje. Niekedy je treba vypnúť aj hardvérovú akceleráciu.
===
Je tiež možné že mate problémy s hardverovou akceleráciou. Skúste deaktivovať hardwarovú akceleráciu (ak je dostupná):
- [SK:] Firefox - Nástroje - Možnosti - Spresnenie - Všeobecné - Použiť hardwarové urýchľovanie (deativovať)
- [CZ:] Firefox - Nástroje - Možnosti - Rozšířené - Obecné - Použít hardwarovou akceleraci (deativovať).
===
Tento problém môže spôsobovať dosť agresívne nastavený antivírusový program. V mnohých prípadoch pomôže odobrať niektoré ochranné štíty antivírusového programu - vypnite filtrovanie SSL/TLS protokolu, alebo ho úplne vypnite.
===
Je tiež možné že vám zostal v profile Firefoxu zablokovaný súbor „parent.lock“. Najdite si priečinok s profilom Firefoxu a odstráňte súbor parent.lock. Firefox pri tomto nesmie bežať ani v procesoch! Potom skuste spustiť Firefox normálnym spôsobom.
===
Ak to nepomohlo, vytvorte si NOVÝ profil Firefoxu ako test pre kontrolu, či váš súčasný profil nie je príčinou tohoto problému. Ak váš súčasný profil nie je príčinou tohoto problému, prepnite sa po kontrole späť na ten pôvodný (asi default) profil.
- Windows - Spustiť (WIN+R) - a tu vypísať firefox.exe -p (alebo "C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe" -p)
http://imgbank.cz/images/2014/09/04/Fir ... l_novy.jpg
===
Ak zatiaľ nič nepomohlo, tak v prípade takýchto problémov spravidla pomôže "Obnova firefoxu": https://support.mozilla.org/cs/kb/obnov ... y-problemu Spustite firefox a potom:
[SK:] F10>Pomocník>Informácie pre riešenie problémov>Obnoviť Firefox
[CZ:] F10>Nápověda>Technické informace>Obnovit aplikaci firefox
http://imgbank.cz/images/2014/09/24/firefox_obnova.jpg
Re: Zmizli napisi kariet?!
Dakujem za odpoved.
Bohuzial, problem stale pretrváva...
Poctivo som vyskúšak každé jedno možné riešenie, žial bezúspešne
Zatial sa zacinam vyrovnavat so skutocnostou ze pravdepodobne je po 12tich rokoch pouzivania odzaciatku firefoxu cas na zmenu ((
Bohuzial, problem stale pretrváva...
Poctivo som vyskúšak každé jedno možné riešenie, žial bezúspešne
Zatial sa zacinam vyrovnavat so skutocnostou ze pravdepodobne je po 12tich rokoch pouzivania odzaciatku firefoxu cas na zmenu ((
Re: Zmizli napisi kariet?!
Ak by vám podarilo vložiť obrázok tohoto problému zjednodušilo by to nájsť riešenie.
Re: Zmizli napisi kariet?!
ospravednujem sa, upload obrazu cez http://imgbank.cz/ mi nejak nefunguje...
preto prikladam miesto img, url >
1. obrazok http://spawn.unas.cz/obrazky/karty1.jpg
2. obr http://spawn.unas.cz/obrazky/karty2.jpg
preto prikladam miesto img, url >
1. obrazok http://spawn.unas.cz/obrazky/karty1.jpg
2. obr http://spawn.unas.cz/obrazky/karty2.jpg
Re: Zmizli napisi kariet?!
btw. (zobrazovanie cez [img] tag mne tu na fore riadne funguje aj zobrazuje )
Re: Zmizli napisi kariet?!
MBAM mi zablokoval prístup k obrázkom na http://spawn.unas.cz, pretože je to potenciálne škodlivá webová stránka.
Uploadujte tie obrázky na imgbank.cz
Uploadujte tie obrázky na imgbank.cz
Re: Zmizli napisi kariet?!
(cez ff mi to neslo, nezobrazovalo kolonku ,, select files" potrebne pre uploadovanie...chrom to zvladol
Re: Zmizli napisi kariet?!
MIMO FIREFOX a riešený problém: je to preto, že v počítači nemáte nainštalovaný Adobe Flash Player https://get.adobe.com/cz/flashplayer/Spawn napísal:...cez ff mi to neslo, nezobrazovalo kolonku ,, select files" potrebne pre uploadovanie...
Re: Zmizli napisi kariet?!
Odinštalujte kompletne Firefox z počítača: - odinštalovať Firefox a potom odstrániť aj všetky užívateľské dáta a nastavenia. Postupujte takto:
https://support.mozilla.org/cs/kb/Odins ... 20Firefoxu.
Reštartujte počítač a nainštalujte čistý Firefox. Preverte či problém pretrváva.
Neprenášajte celý starý profil do toho nového, pretože ho mate poškodený. Ja si do NOVÉHO profilu prenášam iba tieto súbory zo starého profilu:
C:\Users\xxx\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\xxxxxxx.default - platí pre Windows 10
1. hesla, ktoré zostali v STAROM profile:
- logins.json (signons.sqlite v starších verziach Firefoxu) a key3.db
2. prihlasovacie údaje, ktoré zostali v STAROM profile:
- cookie.sqlite
3. Záložky, ktoré zostali v STAROM profile:
- bookmarks-2016-09-28_xxxxxxxxx.jsonlz4 (číselný údaj 2016-09-28 = dátum, ktorý sa denne mení. Toto je z 28.09.2016)
- stará história a aj záložky sú v súbore places.sqlite
https://support.mozilla.org/cs/kb/Odins ... 20Firefoxu.
Reštartujte počítač a nainštalujte čistý Firefox. Preverte či problém pretrváva.
Neprenášajte celý starý profil do toho nového, pretože ho mate poškodený. Ja si do NOVÉHO profilu prenášam iba tieto súbory zo starého profilu:
C:\Users\xxx\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\xxxxxxx.default - platí pre Windows 10
1. hesla, ktoré zostali v STAROM profile:
- logins.json (signons.sqlite v starších verziach Firefoxu) a key3.db
2. prihlasovacie údaje, ktoré zostali v STAROM profile:
- cookie.sqlite
3. Záložky, ktoré zostali v STAROM profile:
- bookmarks-2016-09-28_xxxxxxxxx.jsonlz4 (číselný údaj 2016-09-28 = dátum, ktorý sa denne mení. Toto je z 28.09.2016)
- stará história a aj záložky sú v súbore places.sqlite