Firefox a Linux - ako na to

Fórum o prehliadači Mozilla Firefox
Zamknuté
Martin S.

Firefox a Linux - ako na to

Príspevok od užívateľa Martin S. » 7. Januára 2007, 08:40

Zdravím.
Prosím Vás, bolo by možné pripraviť a dať do obehu čosi ako "50 otázok a odpovedí" vo formáte PDF aj pre užívateľov Linuxu? Ten návod, ktorý tam je, je len pre Windows. Mám anglickú verziu Firefoxu z inštalačného CD Mandriva Linux 2007, rád by som sa poslovenčil ,len neviem ako na to.
Som absolútny začiatočník, nikdy som si nič sám neinštaloval, chcem sa to naučiť, ale nechcem to zbabrať.

SlovakSoft
Správca portálu Mozilla.sk
Správca portálu Mozilla.sk
Príspevky: 4478
Dátum registrácie: 24. Novembra 2005, 22:55

Príspevok od užívateľa SlovakSoft » 7. Januára 2007, 08:59

Bohužiaľ v tíme ľudí, čo sa aktívne podieľajú na slovenskej Mozille nie je nikto, čo by pracoval v Linuxe. Musí sa teda nájsť dobrovoľník s Linuxom, čo by sa tým začal aktívne zaoberať.
Základné informácie o inštalácii Firefoxu v Linuxe nájdete v angličtine na MozillaZine: Installing Firefox – Linux.
Ak máte anglickú verziu Firefoxu a chcete ju len poslovenčiť, malo by stačiť stiahnuť slovenský jazykový balík a nainštalovať ho. Predpokladám, že v Linuxe by to malo byť vo Firefoxe cez ponuku File > Open > vybrať stiahnutý jazykový balík.
admin SME.sk

Užívateľov profilový obrázok
atom
začiatočník
začiatočník
Príspevky: 9
Dátum registrácie: 19. Novembra 2006, 22:30
Bydlisko: Senec

Príspevok od užívateľa atom » 7. Januára 2007, 10:17

Pre nás, začínajúcich používateľov Mandrivy, je nainštalovanie slovenskej verzie Firefoxu jednoduché: Spustiť "Kontrolné centrum Mandriva Linuxu" (Systém->Nastavenie->Nastaviť váš počítač - tu kliknúť na Správa sofvéru - Inštalácia softvéru) , dať si vyhľadať firefox a z ponúknutých balíčkov vybrať "mozilla-firefox-sk-cisloverzie" stlačiť Použiť a potom hor sa na inštalovanie slovenských rozšírení priamo z mozilla.sk :)