nastavenie viacerých účtov

Fórum o e-mailovom klientovi Mozilla Thunderbird
Zamknuté
Užívateľov profilový obrázok
gambit99
mierne pokročilý
mierne pokročilý
Príspevky: 111
Dátum registrácie: 11. Júna 2007, 08:05

nastavenie viacerých účtov

Príspevok od užívateľa gambit99 » 19. Júna 2007, 10:35

Dobrý deň, chcel by som sa opýtať či sa dá nastaviť pri viacerých účtoch rovnaké menu ako pri 1 účte. Myslím to tak, že 1. je môj súkromný, 2. by bol pracovný a mal by rovnaké položky ako ten predným a aj pošta by sa tam ukladala, pretože keď som to skúšal nastaviť tak sa mi pošta ukladala do toho súkromného. Vďaka

SlovakSoft
Správca portálu Mozilla.sk
Správca portálu Mozilla.sk
Príspevky: 4478
Dátum registrácie: 24. Novembra 2005, 22:55

Príspevok od užívateľa SlovakSoft » 19. Júna 2007, 11:09

Každý účet má vo svojom nastavení (Nástroje > Nastavenie účtov) tieto možnosti: Nastavenie servera > Pokročilé (tu sa nastavuje kam sa majú ukladať doručené správy pre tento účet) a Kópie a priečinky (tam sa nastavuje, kam sa má ukladať odoslaná pošta a návrhy a šablóny pre tento účet). Potom bude mať každý účet vlastné priečinky Doručená pošta, Odoslaná pošta, Návrhy atď.
admin SME.sk

Užívateľov profilový obrázok
gambit99
mierne pokročilý
mierne pokročilý
Príspevky: 111
Dátum registrácie: 11. Júna 2007, 08:05

Príspevok od užívateľa gambit99 » 19. Júna 2007, 15:31

SlovakSoft napísal:Každý účet má vo svojom nastavení (Nástroje > Nastavenie účtov) tieto možnosti: Nastavenie servera > Pokročilé (tu sa nastavuje kam sa majú ukladať doručené správy pre tento účet) a Kópie a priečinky (tam sa nastavuje, kam sa má ukladať odoslaná pošta a návrhy a šablóny pre tento účet). Potom bude mať každý účet vlastné priečinky Doručená pošta, Odoslaná pošta, Návrhy atď.
nastavenie sa mi podarilo, len niekde som asi urobil chybu, pretože keď som skúšal poslať mail z toho druhého účtu (ten je na http://www.centrum.sk) tak ho poslalo, ale vôbec sa ma neopýtalo ne heslo a mail prešiel v pohode a potom keď som skúšal skontrolovať novú poštu na tom centre tak mi napísalo Vypršal čas pripojenia

SlovakSoft
Správca portálu Mozilla.sk
Správca portálu Mozilla.sk
Príspevky: 4478
Dátum registrácie: 24. Novembra 2005, 22:55

Príspevok od užívateľa SlovakSoft » 19. Júna 2007, 15:48

Odosielanie už je iná téma, treba pozrieť nastavenie servera SMTP a nastavenia účtu v položke týkajúcej sa SMTP. Ale tuším, že Centrum ani nemá server SMTP (musí sa použiť iný, napríklad od poskytovateľa pripojenia k internetu). To hovorím len z hlavy, tak sa môžem mýliť. Pozrite hlavnú stránku Mozilla.sk a Tipy a Návody, je tam prehľad serverov. Takže tá správa sa odoslala cez iný server, u ktorého ste už raz heslo zadali.
admin SME.sk

Užívateľov profilový obrázok
gambit99
mierne pokročilý
mierne pokročilý
Príspevky: 111
Dátum registrácie: 11. Júna 2007, 08:05

Príspevok od užívateľa gambit99 » 19. Júna 2007, 16:07

svoj súkromný mail mám na zozname a tam aj má SMTP, tak som ho nastavil aj pre ten na centre a už mi to prijalo poštu a pýtalo to predtým aj heslo a ešte som aj zmenil názov serveru z mail.centrum.sk na ten z toho zoznamu čo ste mi písali

MASH
začiatočník
začiatočník
Príspevky: 8
Dátum registrácie: 3. Augusta 2007, 15:12

Príspevok od užívateľa MASH » 4. Augusta 2007, 15:14

Ja sa pridám. Som nový užívateľ TB, mám 4 účty - dva pracovné a dva osobné - viem si urobiť to aby boli v TB všetky 4 samostatné, ale dá sa nejako nastaviť zobrazovanie (alebo aj ukladanie) správ v dvoch priečinkoch - pracovný a osobý? Riešil som to presmerovaním jednotlivých účtov priamo na serveri (teda z pracovného 2 mi automaticky preposielalo do prac. 1 a v TB som sťahoval iba tú 1) tak isto aj s osobným, ALE potom neviem ako odpovedať niekomu kto mi posielal mail na prac. 2 s mojou adresou prac.2 - pri presmerovaní mi vždy server v Od: dá moju adresu prac 2., takže keď dám odpovedať, tak mi to posiela vlastne do mojej schránky...
Ako toto riešite vy?

SlovakSoft
Správca portálu Mozilla.sk
Správca portálu Mozilla.sk
Príspevky: 4478
Dátum registrácie: 24. Novembra 2005, 22:55

Príspevok od užívateľa SlovakSoft » 4. Augusta 2007, 15:22

Ako ste teda už na to prišli, sú dve možnosti: globálne doručovaná pošta alebo po jednotlivých účtoch. Ale vy chcete poštu dvoch účtov zlúčiť do jedného priečinka. Nemusíte presmerovávať poštu už na serveri, ale nastavte si v TB filter – niečo ako Ak > Komu > obsahuje XY > Presunúť do priečinka... Teraz je otázka, ak dáte Odpovedať, z ktorého účtu to bude odpovedať.
admin SME.sk

Zamknuté