stručne jasno
skúste mi vysvetli kde je problém???
majme notebook A ktorý roky normálne behá dennodenne aj Thunderbird
jedného dna padne systém treba vymeniť disk a aj systém a podobne.
zo starého disku sa mi podarilo vydolovať
C:\Users\{tvoje_užívateľské_meno}\AppData\Roaming\Thunderbird\Profiles\
teraz už na novo nainštalovaný notebook B systém na novom disku idem a vkladám do
C:\Users\{tvoje_užívateľské_meno}\AppData\Roaming\Thunderbird\Profiles\
zapínam Thunderbird a očkávam že bude kompletne nastavený a nič...
tak skúsam inú metódu import pfofilu ta funguje dajme tomu že je to ok
ale nie na 100%
napríklad niektoré veci som musel prepisat - upravit
jednoducho nechápem prečo to nie je 100% ten istý nastavený profil ako bol pred tým keď sa notebook A nepokazil rozdiel jeden den !!!!
presun profilu z jedneho pc na druhy euspesne
-
- začiatočník
- Príspevky: 1
- Dátum registrácie: 4. Októbra 2024, 08:27
- Kontaktovať užívateľa:
Re: presun profilu z jedneho pc na druhy euspesne
Problém, s ktorým sa stretávate, pravdepodobne pramení z toho, ako Thunderbird narába s profilmi a používateľskými údajmi. Tu je niekoľko možných dôvodov, prečo prenos profilu nie je 100% úspešný:
1. Nesúlad verzií profilu: Ak sa verzia Thunderbirdu na novom notebooku (B) líši od verzie na starom notebooku (A), môžu sa vyskytnúť problémy s kompatibilitou ovplyvňujúce spôsob rozpoznávania a načítania profilov.
2. Neúplný prenos údajov: Hoci ste skopírovali priečinok profilu, niektoré nastavenia a konfigurácie sa môžu nachádzať na iných miestach alebo môžu vyžadovať ďalšie súbory, ktoré sa nepreniesli.
3. Poškodené súbory: Existuje možnosť, že niektoré súbory v starom profile sa mohli poškodiť počas procesu zlyhania alebo extrakcie, čo viedlo k problémom pri importovaní.
4. Konfiguračné rozdiely: Nastavenia, ako sú konfigurácie servera, doplnky a rozšírenia, môže byť potrebné manuálne prekonfigurovať alebo preinštalovať pri novej inštalácii, čo môže viesť k nezrovnalostiam.
Ak chcete problém vyriešiť, uistite sa, že oba prenosné počítače používajú rovnakú verziu Thunderbirdu, a skontrolujte, či nie sú ďalšie dátové súbory alebo nastavenia, ktoré je potrebné skopírovať. Ak problémy pretrvávajú, zvážte zálohovanie a preinštalovanie Thunderbirdu v novom systéme a potom znova importujte profil.
1. Nesúlad verzií profilu: Ak sa verzia Thunderbirdu na novom notebooku (B) líši od verzie na starom notebooku (A), môžu sa vyskytnúť problémy s kompatibilitou ovplyvňujúce spôsob rozpoznávania a načítania profilov.
2. Neúplný prenos údajov: Hoci ste skopírovali priečinok profilu, niektoré nastavenia a konfigurácie sa môžu nachádzať na iných miestach alebo môžu vyžadovať ďalšie súbory, ktoré sa nepreniesli.
3. Poškodené súbory: Existuje možnosť, že niektoré súbory v starom profile sa mohli poškodiť počas procesu zlyhania alebo extrakcie, čo viedlo k problémom pri importovaní.
4. Konfiguračné rozdiely: Nastavenia, ako sú konfigurácie servera, doplnky a rozšírenia, môže byť potrebné manuálne prekonfigurovať alebo preinštalovať pri novej inštalácii, čo môže viesť k nezrovnalostiam.
Ak chcete problém vyriešiť, uistite sa, že oba prenosné počítače používajú rovnakú verziu Thunderbirdu, a skontrolujte, či nie sú ďalšie dátové súbory alebo nastavenia, ktoré je potrebné skopírovať. Ak problémy pretrvávajú, zvážte zálohovanie a preinštalovanie Thunderbirdu v novom systéme a potom znova importujte profil.