Chyba pri odosielaní emailu

Fórum o e-mailovom klientovi Mozilla Thunderbird
Zamknuté
wallys67
začiatočník
začiatočník
Príspevky: 4
Dátum registrácie: 20. Decembra 2005, 12:41

Chyba pri odosielaní emailu

Príspevok od užívateľa wallys67 » 5. Septembra 2006, 11:50

Pri odosielaní mailu s *.pdf prílohou na cca 30 adries mi vypisuje nasledovnú hlášku : "Chyba pri odosielaní pošty: chyba SMTP servera. Server odpovedal: user unknown.. Overte, prosím, nastavenie vašej emailovej adresy v predvoľbách pošty a diskusných skupín a skúste to znovu." Pri odosielaní správ iba na jednu, dve adresy nemám žiadny problém. Používam TB 1.5.0.5 a W XPP anglické.

SlovakSoft
Správca portálu Mozilla.sk
Správca portálu Mozilla.sk
Príspevky: 4478
Dátum registrácie: 24. Novembra 2005, 22:55

Príspevok od užívateľa SlovakSoft » 5. Septembra 2006, 13:35

Skúste, či nepomôže zväčšiť hodnotu v ponuke Nástroje > Predvoľby > Pokročilé > Všeobecné > Časový limit pripojenia.
admin SME.sk

wallys67
začiatočník
začiatočník
Príspevky: 4
Dátum registrácie: 20. Decembra 2005, 12:41

Príspevok od užívateľa wallys67 » 5. Septembra 2006, 15:31

Zvýšenie časového limitu nepomohlo.

SlovakSoft
Správca portálu Mozilla.sk
Správca portálu Mozilla.sk
Príspevky: 4478
Dátum registrácie: 24. Novembra 2005, 22:55

Príspevok od užívateľa SlovakSoft » 5. Septembra 2006, 15:39

Nemáte aktívny aj nejaký antivírus - kontrolu e-mailu?
admin SME.sk

wallys67
začiatočník
začiatočník
Príspevky: 4
Dátum registrácie: 20. Decembra 2005, 12:41

Príspevok od užívateľa wallys67 » 5. Septembra 2006, 15:42

Mám - NOD32

SlovakSoft
Správca portálu Mozilla.sk
Správca portálu Mozilla.sk
Príspevky: 4478
Dátum registrácie: 24. Novembra 2005, 22:55

Príspevok od užívateľa SlovakSoft » 5. Septembra 2006, 15:59

Možno to zdržiava aj on - neviem, nepoužívam ho. Môžete skúsiť kontrolu vypnúť, ale to vám asi veľmi nepomôže, však?
admin SME.sk

wallys67
začiatočník
začiatočník
Príspevky: 4
Dátum registrácie: 20. Decembra 2005, 12:41

Príspevok od užívateľa wallys67 » 7. Septembra 2006, 11:05

Vypol som antivír a nepomohlo to.

mikino

hm

Príspevok od užívateľa mikino » 14. Septembra 2006, 18:08

Tak presne toto iste mam aj ja par dni. Zhruba tyzden uz. Co sa s tym stalo? ked aj Ty to mas? Nechapem

mikino

Príspevok od užívateľa mikino » 15. Septembra 2006, 15:11

Treba stiahnut novu verziu Thunderbirdu,pomoze a nic netraba robit. :-)

Zamknuté