problém pri indexácii - mrznutie TB

Fórum o e-mailovom klientovi Mozilla Thunderbird
Napísať odpoveď
Adrique
návštevník
návštevník
Príspevky: 64
Dátum registrácie: 28. Júna 2007, 10:04

problém pri indexácii - mrznutie TB

Príspevok od užívateľa Adrique » 11. Októbra 2012, 13:57

na jednom z počítačov s Win XP a aktuálnou verziou TB (15.0.1) už dva dni pozorujeme problém s TB: TB pri prijímaní pošty prestane reagovať a enormne spomalí celý počítač. To sa prejaví takmer 100% vyťažením CPUna niekoľko minút, ernormným nárastom využitia pamäte (kolísavo aj o 500MB) a neustálou diskovou aktivitou (tá skončí až killnutím procesu TB). Na počítači sa potom prakticky nedá pracovať. Pomôže len zostrelenie procesu TB v Správcovi úloh.
Nepomohlo ani spustenie TB v safe-mode, problém sa objavuje aj tu, takže nepredokladám chybu v doplnkoch, o.i. až do predvčera všetko fungovalo bez problémov, nič sa v TB nemenilo.
Keď som pozeral Správcu činností TB, všimol som si, že TB zatuhne pri indexácii niektorých e-mailov - z niektorých účtov posťahuje všetko a zindexuje a pri niektorých proste zatuhne. Keď som včera kontrolal maily cez webmail rozhranie, bolo tám pár spamov, ktoré keď som vymazal, TB ich tým pádom nestiahol a pracoval normálne. Ale dnes v schránkach žiadne spamy neboli a TB asi niektorá správa proste nechutí a zamrzne. Neviem však zistiť ktorá alebo ktoré.
Keď som ukončoval proces TB v Správcovi úloh Windows, všimol som si, že TB je v záložke Aplikácií obrazený duplicitne. Keď som mal otvorené hlavné okno TB + okno správcu činností TB, v Správcovi úloh Windows sa obe okná zobrazovali 2x.
Podľa rôznych rád na nete som skúšal vypnúť antivírus (ESS), prípadne vykonať údržbu priečinkov - nič nepomohlo.
Vedel by niekto poradiť jak z toho ven? TB je na firemnom počítači, kde sa sťahuje 7 e-mailových účtov a teda je veľmi neoperatívne pozerať všetko cez webmail... :(
Díky!

Adrique
návštevník
návštevník
Príspevky: 64
Dátum registrácie: 28. Júna 2007, 10:04

Re: problém pri indexácii - mrznutie TB

Príspevok od užívateľa Adrique » 7. Novembra 2012, 10:11

problém sa podarilo vyriešiť: TB mal tento problém pod Userom. Keď som sa prepol do Admina, nainštaloval aktualizácie TB + reštart TB, odhlásenie z Admina a prihlásenie do Usera, TB sa síce na prvý krát dlhšie štartoval spamätával, ale už definitívne nezamrzol.

Napísať odpoveď