Problém pri odosielaní správ

Fórum o e-mailovom klientovi Mozilla Thunderbird
s0me0ne
začiatočník
začiatočník
Príspevky: 9
Dátum registrácie: 14. Januára 2015, 16:24

Re: Problém pri odosielaní správ

Príspevok od užívateľa s0me0ne » 16. Januára 2015, 14:28

Stary ucet som vymazal, vytvoril som novy stale rovnaka chyba. Tak som zavolal uz potreti krat do telekomu a poradili mi presne toto iste tak som to s nim cez telefon presiel este raz a stale taka ista chyba :D. Provider says that everything works as it should be :) so he sais theres a mistale in thunderbird...

Užívateľov profilový obrázok
Jacen
profesionál
profesionál
Príspevky: 464
Dátum registrácie: 30. Novembra 2005, 11:01
Bydlisko: Komárno, Slovensko
Kontaktovať užívateľa:

Re: Problém pri odosielaní správ

Príspevok od užívateľa Jacen » 16. Januára 2015, 14:43

skúsil iného poštového klienta? Napr. Outlook, či tam to funguje?

s0me0ne
začiatočník
začiatočník
Príspevky: 9
Dátum registrácie: 14. Januára 2015, 16:24

Re: Problém pri odosielaní správ

Príspevok od užívateľa s0me0ne » 16. Januára 2015, 15:09

Vyskusal som aj novy ucet rovnaka chyba, tak som znovu kontaktoval providera presiel som s nim odznova vsetky nastaveni, vytvoril s nim novy ucet atd. stale rovnaka chyba, tak som nainstaloval operu mail nastavil som a stale rovnaka chyba, spravy prijima ale neodosiela, cize si myslim ze uz chyba nemoze byt v thunderbirde ale u nich, avsak oni stale vravia ze u nich je vsetko vpodiadku, zacarovany kruh :D ... btw so probably u are right Jacen :)

s0me0ne
začiatočník
začiatočník
Príspevky: 9
Dátum registrácie: 14. Januára 2015, 16:24

Re: Problém pri odosielaní správ

Príspevok od užívateľa s0me0ne » 16. Januára 2015, 15:11

nevsimol som si ze blog ma uz 2 strany tak som sa zopakoval :)

modravoda
začiatočník
začiatočník
Príspevky: 4
Dátum registrácie: 28. Januára 2015, 19:46

Re: Problém pri odosielaní správ

Príspevok od užívateľa modravoda » 28. Januára 2015, 19:51

potvrdzujem rovnaky problem (telekom)
.

Užívateľov profilový obrázok
Ansambl
moderátor
moderátor
Príspevky: 664
Dátum registrácie: 10. Januára 2015, 14:55

Re: Problém pri odosielaní správ

Príspevok od užívateľa Ansambl » 29. Januára 2015, 10:24

Prihlás sa k svojmu účtu na serveri

Kód: Vybrať všetko

https://mail.telekom.sk/uwc/auth
a skús vytvoriť pokusný email a prever možnosť jeho odoslanie z tohoto webového rozhrania.

Obrázok

Potom daj vedieť ako si dopadol. (Predpokladám, že sa ti nepodarí prihlásiť k účtu, pretože budeš zadávať nesprávne meno, alebo heslo)

modravoda
začiatočník
začiatočník
Príspevky: 4
Dátum registrácie: 28. Januára 2015, 19:46

Re: Problém pri odosielaní správ

Príspevok od užívateľa modravoda » 1. Februára 2015, 00:39

pre zaujimavost. po napisani mojho predosleho prispevku cca po 4 hodinach bolo opät vsetko v poriadku. tento stav sa vsak opakuje kazdy den; viac menej nahodou, a po case je vsetko ok. vsimol som si, ze nemozem pristupovat k spravam cez IMAP (vyprsanie dost dlheho casu). dnes pribudlo chybove hlasenie po riadnom odoslani spravy "Pri ukladani spravy do priecinka odoslana posta sa vyskytla chyba" ... bez ulozenia spravy.

Užívateľov profilový obrázok
Ansambl
moderátor
moderátor
Príspevky: 664
Dátum registrácie: 10. Januára 2015, 14:55

Re: Problém pri odosielaní správ

Príspevok od užívateľa Ansambl » 1. Februára 2015, 08:45

Prihlás sa k svojmu účtu na serveri

Kód: Vybrať všetko

https://mail.telekom.sk/uwc/auth
a odstráň všetky staré a už nepotrebné správy zo všetkých priečinkov:

Obrázok
Obrázok

Potom daj vedieť ako si dopadol.

modravoda
začiatočník
začiatočník
Príspevky: 4
Dátum registrácie: 28. Januára 2015, 19:46

Re: Problém pri odosielaní správ

Príspevok od užívateľa modravoda » 5. Februára 2015, 21:39

ospravedlnujem sa za oneskorenu reakciu, a samozrejme dakujem za skoru reakciu. neviem ci s0me0ne uz problem nema. ja som doteraz uz problem nezaregistroval. nadviazem vsak na Ansambl -ovu radu. uz davno som cez webmail nepristupoval, tak toto by bola prilezitost vycistit nevycistene (imap zlozky )priamo cez web rozhranie. nastal vsak problem s pristupom- cez doporucey IE(11) sa tam nedostanem ani po vsemoznych nastaveniach (uvolneniach). stranka sa opakovane nacita vo vychodzom stave, aj po zadani vymyslenych udajov, bez akehokolvek upozornenia, ze ide o nespravne udaje... FF (35) upozorni na neplatny bezpecnostny certifikat, pricom negarantuje zabezpecenie pripojenia a ide to cez nedoporucenu O s prislusnymi nastaveniami. toto je vsak ina tema, ktora nepatri do tohoto fora. napriek vymazaniu vsetkych priecinkov, cez TB sa cez IMAP nedostanem (toco toci az dotoci).
uz je sice zalozena nova tema na margo bezpecnostneho certifikatu (sice nie telekomu) ale tento problem zaznamenavam od kedy zacal certifikat platit ( oktober 2014). nevenoval som tomu pozornost, pravidelne potvrdzujem docasne vynimku pri prijmami a odosielani sprav - uz som si zvykol. TB sa nepodarilo overit certifikat, pretoze Kaspersky ako vydavatel je preň neznamy... hoci pred casom bol.
vdaka za docitanie;-)

Užívateľov profilový obrázok
Ansambl
moderátor
moderátor
Príspevky: 664
Dátum registrácie: 10. Januára 2015, 14:55

Re: Problém pri odosielaní správ

Príspevok od užívateľa Ansambl » 6. Februára 2015, 08:28

modravoda napísal:... FF (35) upozorni na neplatny bezpecnostny certifikat, pricom negarantuje zabezpecenie pripojenia ...
Mate v operačnom systéme nastavený správny dátum a čas? Nedochádza po spustení systému k zmenám v nastavení dátumu a času? Nemáte náhodou už slabú batériu v BIOS základnej dosky? Preverte pri spustení v BIOS nastavenie dátumu a času a ak sa už nastavený čas neudrží, tak preventívne vymeňte batériu CR2032.
http://imgbank.cz/images/2014/10/29/49-238-thickbox.jpg
Problém by mohol byť aj pri používaní antivírusového softvéru.

modravoda
začiatočník
začiatočník
Príspevky: 4
Dátum registrácie: 28. Januára 2015, 19:46

Re: Problém pri odosielaní správ

Príspevok od užívateľa modravoda » 7. Februára 2015, 17:45

pohral som sa s certifikaciou a a povolovanim vynimky; co sa deje, ked (ne)povolim bezpecnostnu vynimku. po mnozstve pokusov som zistil problem v pouziti certifikatu pri vypnuti kontroly sifrovaneho pripojenia, ked sa nepouziva certifikat bezpecnostneho balika. v mojom pripade (telekom) TB neakceptoval symantec (ako vydavatel) certifikat pri prijmani-odosielani sprav, a toto neakceptovanie pravdepodobne spôsobovalo nesprístupnenie IMAP zloziek v TB (to tocenie;-). po zapnuti kontroly sifrovaneho pripojenia bol tento certifikat nahradeny certifikatom bezpecnostneho balika (kaspersky), ale problemy pretrvavali. doba platnosti je je od oktobra 2014, a od vtedy nastali otravne problemy s povolovanim vynimky. na forach kaspersky som sa docital o podobnych problemoch s inymi mail sluzbami (v zahranici), kde bol doporuceny update verzie, ktoru som doteraz pouzival. tento update neprebehol automaticky, musel som ho nainstalovat manualne (tu mi to akosi uslo, kedze automatuicku aktualizaciu mam zapnutu...). po vykonani updatu problem s vynimkou pretrval- "nepodarilo sa overit certifikat, pretoze jeho vydavatel je neznamy", ale po trvalom zaradeni certifikatu kaspersky pre lelekomacky server s prislusnymi portami nemam ziadne problemy. odosielanie, prijmamnie aj IMAP funguje. dakujem Ansambl za odpovede.

Napísať odpoveď