win 8.1

Fórum o e-mailovom klientovi Mozilla Thunderbird
Napísať odpoveď
Užívateľov profilový obrázok
penzo007
začiatočník
začiatočník
Príspevky: 25
Dátum registrácie: 5. Apríla 2007, 12:38
Bydlisko: som a žijem

win 8.1

Príspevok od užívateľa penzo007 » 6. Februára 2015, 16:25

prosím mám problém. nainštaloval som si win 8.1 firefox mi ide o.k. ale Thunderbird neviem rozchodiť
stiahol som si 31.3.0 spustil som mozBackup, maily mi načítalo ale ak kliknem na nová, alebo na adresár alebo chcem nástroje - možnosti nič sa nedeje
otvorím prijatú správu chcem ju preposlať a nič

Užívateľov profilový obrázok
Ansambl
moderátor
moderátor
Príspevky: 664
Dátum registrácie: 10. Januára 2015, 14:55

Re: win 8.1

Príspevok od užívateľa Ansambl » 6. Februára 2015, 17:12

penzo007 napísal:prosím mám problém. nainštaloval som si win 8.1 firefox mi ide o.k. ale Thunderbird neviem rozchodiť...
MozilaBackup je záloha, ktorá sa dá použiť iba na jediný operačný systém, teda WinXP → WinXP, ale nie na WinXP → Win 8.1. Je narušený profil.

Správny postup mal byť takýto:
Zo starého PROFILU Thunderbirdu prekopírujte do nového PROFILU Thunderbirdu celý podpriečinok Mail (Ak mate prístup POP3) a podpriečinok ImapMail (ak mate prístup IMAP). Tam je všetko to čo potrebujete - všetka pošta a nastavenie účtov.
Originálne podpriečinky profilu v novej inštalácii Thunderbirdu si pre istotu premenujte na Mail_ORIGINAL a ImapMail_ORIGINAL v prípade, že by ste ich potrebovali vrátiť späť).

Takto mate teraz skopírovanú poštu a nastavenia účtov. Pokiaľ spustite Thunderbird, tak uvidíte späť svoju starú poštu. K spokojnosti teraz chýbajú iba KONTAKTY. Ukončite Thunderbird.

Zo zazálohovaného užívateľského profilu skopírujte všetke súbory, ktoré majú príponu *.mab. V prípade zhody mena v NOVOM profile ich jednoducho prepíšte. V obľúbenom editore, najlepšie v takom, ktorý podporuje kódovanie UTF-8, otvorte súbor prefs.js z NOVÉHO profilu. Označte v ňom všetke riadky, ktoré začínajú user_pref(„ldap_2.servers, odstráňte ich a na ich miesto doplňte ze STARÉHO súboru prefs.js zo zálohovaného profilu všetke riadky, ktoré začínajú user_pref(„ldap_2.servers. Uložte zmeny a spustite Thunderbird.

Keď v Thunderbirde spustite Adresár, uvidíte späť všetky vaše kontakty. Pokiaľ ste NEeditovali súbor prefs.js v editoru v kódovaní UTF-8, majú jednotlivé zložky s kontaktami poškodenú diakritiku, čo ľahko opravíte premenovaním zložiek na správne mená s diakritikou.

POZOR:
- všetky tieto kopírovania a premenovania sa musia vykonávať pri ukončenom (vypnutom) Thunderbirde !!!


=========================================
1. Ak mate ešte prístup k starému profilu Thunderbirdu, tak použite postup uvedený hore
2. Ak už nemáte prístup k starému profilu Thunderbirdu, tak
Spustite Thunderbird v NÚDZOVOM režime (držte klávesu SHIFT a kliknite na ikonu Thunderbirdu) a preverte či problém pretrváva
http://imgbank.cz/images/2014/10/10/Thu ... rezim2.jpg
ak všetko funguje tak ako má, hľadajte chybu v rozšíreniach. Vypnite ich a postupne zapínajte až zistíte, ktoré rozšírenie to spôsobuje.
==
Ak problém nepominie vytvorte si NOVÝ PROFIL Thunderbirdu príkazom: "thunderbird -p" - bez úvodzoviek a preverte, či problém pretrváva. Ak problém nepominie, tak sa môžete vrátiť k pôvodnému profilu tiež príkazom "thunderbird -p"
http://imgbank.cz/images/2014/09/24/Thu ... profil.jpg

Užívateľov profilový obrázok
penzo007
začiatočník
začiatočník
Príspevky: 25
Dátum registrácie: 5. Apríla 2007, 12:38
Bydlisko: som a žijem

Re: win 8.1

Príspevok od užívateľa penzo007 » 6. Februára 2015, 18:02

super pomohlo...som si vydýchol, dve rozšírenia som musel vypnúť
ďakujem pekne !!!

Napísať odpoveď