Pridanie existujúceho účtu

Fórum o e-mailovom klientovi Mozilla Thunderbird
Napísať odpoveď
Hans Zvedavý
začiatočník
začiatočník
Príspevky: 1
Dátum registrácie: 4. Mája 2015, 08:46

Pridanie existujúceho účtu

Príspevok od užívateľa Hans Zvedavý » 4. Mája 2015, 08:53

Dd, pri pokuse o pridanie gmailového účtu napíše odpoveď: konfigurácia nemohla byť overená... týmito istými údajmi sa dá prihlásiť cez prehliadač. Pozná niekto riešenie? Ďakujem!

Užívateľov profilový obrázok
Ansambl
moderátor
moderátor
Príspevky: 664
Dátum registrácie: 10. Januára 2015, 14:55

Re: Pridanie existujúceho účtu

Príspevok od užívateľa Ansambl » 4. Mája 2015, 11:04

Prihláste sa priamo z webu, či vám v gmail nenapísali, že vám zamietli možnost prihlásenia sa, a že prípadný útočník pozná vaše heslo, a že môžete znížiť zabezpečenie a potom že to pôjde. Takže problém môže byť aj vo vyššom zabezpečení na strane google.com. Stáva sa to vtedy, pokiaľ sa použije v krátkom čase pri prístupe k vášmu účtu viac prehliadačov alebo viac IP adries k prihláseniu.
Nedávno jsme zabránili pokusu o přihlášení do tohoto zařízení. Uvedli jste, že jste tento pokus provedli vy. Pro účely zabezpečení se toto zařízení bude po dobu dvou týdnů zobrazovat v seznamu. Zmíněnou událost můžete také prověřit na stránce
A ešte preverte na webe, či ste si vo svojom účte povolili POP, alebo IMAP prístup:
Obrázok
Obrázok

Thunderbird vytvorenie účtu:
1. Odstránte z Thunderbirdu jestvujúci účet na gmail.com
2. Ukončite a znova spustite Thunderbird
3. Vytvorte NOVÝ (ten odstránený ) účet
4. Nechajte Thunderbird, aby automaticky vytvoril tento účet na gmail.com. Nijak neupravujte automaticky nastavený POP a SMTP prístup k účtu. Iba zadajte správne prístupové MENO a prístupové HESLO.
5. Potom by to malo fungovať.

Napísať odpoveď