nefunguje odosielanie správy
nefunguje odosielanie správy
Dobrý deň prajem,mám jeden problem. Neviem odoslať mail-i cez www.azet.sk Túto chybu mi vypíše:Pri odosielaní správy sa vyskytla chyba. Odpoveď poštového servera: 5.7.1 <putyeraj@azet.sk>: Sender address rejected: not owned by user putyeraj@azet.sk.Za odpoved vám vopred dakujem.
Re: nefunguje odosielanie správy
Server azet.sk je asi to najhoršie čo v emailovej komunikácii existuje. Ako to mám ja odsledované, tak asi 60% času je nefunkčný - emaily nešli odoslať a ani prijať. Preto som prešiel ku gmail.com kde som si vytvoril účet, kde je funkčnosť trvalá (100%) a mám po problémoch. Vrelo odporúčam prechod k inemu poskytovateľovi emailu.
Re: nefunguje odosielanie správy
Ahojte nefunguje mi odosielanie sprav zmenili sme providera a od vtedy mi pri odoslani posty vypisuje
Odoslanie správy zlyhalo. Správa nemohla byť odoslaná, pretože časový limit pripojenia k serveru pre odosielanie pošty (SMTP) smtp.googlemail.com vypršal. Skúste to znova.
skusal som preinstalovat a nic z gmailu to ide z mobilu tiez prosim o pomoc
Odoslanie správy zlyhalo. Správa nemohla byť odoslaná, pretože časový limit pripojenia k serveru pre odosielanie pošty (SMTP) smtp.googlemail.com vypršal. Skúste to znova.
skusal som preinstalovat a nic z gmailu to ide z mobilu tiez prosim o pomoc
Re: nefunguje odosielanie správy
Mate asi zlé nastavené SMTP. V nastavení servera si nastavte správne hodnoty SMTP:
- Thunderbird - Nástroje - Nastavenie účtov
a v ľavom okienku úplne dole "Server pre odosielanie pošty SMTP"
Tento problém môže tiež spôsobovať antivírusový program, napr. Avast. Konkrétne u neho je potrebné pridat výnimku, alebo úplne vypnúť kontrolu SMTP.
Ak to nepomôže, alebo to nedokážete nastaviť tak napíšte do tohoto fóra odpovede na tieto otázky
- akú emailovú schránku používate (poskytovateľ schránky na serveri napr: seznam.cz, gmail.com... atď)
- akú SMTP mate teraz nastavenú
- poskytovateľ internetového pripojenia (komu platíte za pripojenie na internet)
- Thunderbird - Nástroje - Nastavenie účtov
a v ľavom okienku úplne dole "Server pre odosielanie pošty SMTP"
Tento problém môže tiež spôsobovať antivírusový program, napr. Avast. Konkrétne u neho je potrebné pridat výnimku, alebo úplne vypnúť kontrolu SMTP.
Ak to nepomôže, alebo to nedokážete nastaviť tak napíšte do tohoto fóra odpovede na tieto otázky
- akú emailovú schránku používate (poskytovateľ schránky na serveri napr: seznam.cz, gmail.com... atď)
- akú SMTP mate teraz nastavenú
- poskytovateľ internetového pripojenia (komu platíte za pripojenie na internet)
Re: nefunguje odosielanie správy
nepomohlo v avaste som vypol testovanie odchadzajucej posty smtp v mailovom stite a nic
-gmail.com
-mam nastavenu predvolenu smtp smtp.gmail.com
-poskytovatel http://www.gecom.sk/
-gmail.com
-mam nastavenu predvolenu smtp smtp.gmail.com
-poskytovatel http://www.gecom.sk/
Re: nefunguje odosielanie správy
Ahojte nastavil som a nic no ja vyuzivam gmail nie gecom
Re: nefunguje odosielanie správy
teda internet mame od gecomu ale mailove ucty mam v gmail
Re: nefunguje odosielanie správy
Prihláste sa priamo z webu, či vám v gmail nenapísali, že vám zamietli možnost prihlásenia sa, a že prípadný útočník pozná vaše heslo, a že môžete znížiť zabezpečenie a potom že to pôjde. Takže problém môže byť aj vo vyššom zabezpečení na strane google.com. Stáva sa to vtedy, pokiaľ sa použije v krátkom čase pri prístupe k vášmu účtu viac prehliadačov alebo viac IP adries k prihláseniu.
Preverte či mate vypnuté dvojstupňové overenie:
https://myaccount.google.com/security?pli=1#signin
a zapnite aj prístup pre menej bezpečné aplikácie:
https://www.google.com/settings/security/lesssecureapps
===
A ešte preverte na webe, či ste si vo svojom účte povolili POP, alebo IMAP prístup:
===
1. Odstránte z Thunderbirdu jestvujúci účet na gmail.com
2. Ukončite a znova spustite Thunderbird
3. Vytvorte NOVÝ (ten odstránený ) účet
4. Nechajte Thunderbird, aby automaticky vytvoril tento účet na gmail.com. Nijak neupravujte automaticky nastavený POP a SMTP prístup k účtu. Iba zadajte správne prístupové MENO a prístupové HESLO.
5. Potom by to malo fungovať.
===Nedávno jsme zabránili pokusu o přihlášení do tohoto zařízení. Uvedli jste, že jste tento pokus provedli vy. Pro účely zabezpečení se toto zařízení bude po dobu dvou týdnů zobrazovat v seznamu. Zmíněnou událost můžete také prověřit na stránce
Preverte či mate vypnuté dvojstupňové overenie:
https://myaccount.google.com/security?pli=1#signin
a zapnite aj prístup pre menej bezpečné aplikácie:
https://www.google.com/settings/security/lesssecureapps
===
A ešte preverte na webe, či ste si vo svojom účte povolili POP, alebo IMAP prístup:
===
1. Odstránte z Thunderbirdu jestvujúci účet na gmail.com
2. Ukončite a znova spustite Thunderbird
3. Vytvorte NOVÝ (ten odstránený ) účet
4. Nechajte Thunderbird, aby automaticky vytvoril tento účet na gmail.com. Nijak neupravujte automaticky nastavený POP a SMTP prístup k účtu. Iba zadajte správne prístupové MENO a prístupové HESLO.
5. Potom by to malo fungovať.
Re: nefunguje odosielanie správy
Vsetko som skontroloval nastavil a stale to nejde nerozumiem tomu problem nastal az potom ako som vymenil providera gecom dovtedy s tcom to islo v pohode
Re: nefunguje odosielanie správy
Odoslanie správy zlyhalo. Správa nemohla byť odoslaná, pretože časový limit pripojenia k serveru pre odosielanie pošty (SMTP) smtp.googlemail.com vypršal. Skúste to znova.
- Jacen
- profesionál
- Príspevky: 464
- Dátum registrácie: 30. Novembra 2005, 11:01
- Bydlisko: Komárno, Slovensko
- Kontaktovať užívateľa:
Re: nefunguje odosielanie správy
Ak to vyžaduje Vás poskytovateľ internetu, tak musíte mať nastavený jeho smtp server, citujem zo stránky gecom.sk
Nastavte si TB podľa návodu na tej stránke (http://www.gecom.sk/?kat=oznamy&id=132) a skúste odoslať správupovinný server prichodzej aj odchodzej posty:
mail.gecom.sk
Re: nefunguje odosielanie správy
Tak nastavil som to a odoslal nasledne ziadali odomna heslo dal som to ktore mam k gmail uctu neviem ci to je ok ?
odoslal a......
Odoslanie správy zlyhalo.
Správa nemohla byť z neznámeho dôvodu odoslaná použitím servera pre odosielanie pošty (SMTP) mail.gecom.sk. Overte správnosť nastavení servera pre odosielanie pošty (SMTP) a skúste to znova.
to heslo treba ziadat od gecom?
odoslal a......
Odoslanie správy zlyhalo.
Správa nemohla byť z neznámeho dôvodu odoslaná použitím servera pre odosielanie pošty (SMTP) mail.gecom.sk. Overte správnosť nastavení servera pre odosielanie pošty (SMTP) a skúste to znova.
to heslo treba ziadat od gecom?
Re: nefunguje odosielanie správy
volal som do gecomu mali by do dat do poriadku z ich strany velmi pekne dakujem za podporu prajem nadherne sviatky