Zmazané správy ostávajú na serveri

Fórum o e-mailovom klientovi Mozilla Thunderbird
Napísať odpoveď
tippy
začiatočník
začiatočník
Príspevky: 7
Dátum registrácie: 8. Augusta 2009, 10:32

Zmazané správy ostávajú na serveri

Príspevok od užívateľa tippy » 21. Septembra 2015, 15:52

Ahoj, mám účty na 2 gmailoch. Keď ich v thunderbirde zmažem pri kontrole cez účet na internete ostavú v Koši. Viete mi prosím pomôcť z nastavením.
Ešte jedna otázka, ako s nastavením, aby sa tri účty (doručená pošta) zobrazovala v 1 priečinku. Ďakujem za pomoc.

Užívateľov profilový obrázok
Ansambl
moderátor
moderátor
Príspevky: 664
Dátum registrácie: 10. Januára 2015, 14:55

Re: Zmazané správy ostávajú na serveri

Príspevok od užívateľa Ansambl » 21. Septembra 2015, 16:32

Ako nastaviť Thunderbird tak, aby všetku novú poštu z viacerých účtov POP zobrazil v jednom priečinku (napr. v priečinku "Doručená pošta"):
Ide to nastaviť cez "Globálnu schránku prijatej pošty". Táto funkcia umožňuje prijímať poštu z viacerých účtov POP do jednej schránky v lokálnych priečinkoch. Môžete si vybrať, či chcete do globálnej schránky doručovať zo všetkých, alebo iba z niektorých účtov POP. Každý účet, ktorý nebude používať globálnu schránku, bude mať svoju skupinu priečinkov, vrátane priečinka prijatej pošty, a budú zobrazené v paneli priečinkov. Účty, ktoré používajú globálnu schránku, nebudú mať tieto priečinky zobrazené, namiesto toho sa použije skupina v Lokálnych priečinkoch.

Keď v Thunderbirde vytvárate nový účet POP, sprievodca sa vás spýta, či s ním chcete použiť globálnu schránku. Ak áno, ubezpečte sa, že políčko tejto možnosti je označené. Ak globálnu schránku s týmto účtom použiť nechcete, políčko musí byť prázdne.

Obrázok

Dôležité. Ak sú v priečinkoch tohto účtu už nejaké správy, mali by ste ich skopírovať alebo premiestniť do lokálnych priečinkov ešte predtým ako začnete používať účet s globálnou schránkou. Ak správy nepremiestnite a globálnu schránku budete používať, tento účet sa už nezobrazí v paneli priečinkov a vy nebudete môcť pristupovať k správam, pokiaľ neodstránite nastavenie globálneho priečinka pre tento účet.

http://www.mozilla.sk/thunderbird/start ... tej-posty/

Pri migrácii sa stáva, že to nefunguje a je ešte treba premenovať priečinok "smart mailboxes"

Napísať odpoveď