zdieľanie odoslanej pošty

Fórum o e-mailovom klientovi Mozilla Thunderbird
Napísať odpoveď
MariánG
začiatočník
začiatočník
Príspevky: 1
Dátum registrácie: 11. Januára 2016, 10:38

zdieľanie odoslanej pošty

Príspevok od užívateľa MariánG » 11. Januára 2016, 10:44

Dobrý deň. Mám otázku prosím vás. V Thunderbirde nezávislé na sebe s kolegom obsluhujeme jeden email. Ak náš zákazník zadá otázku a môj kolega na ňu zákazníkovi spätne odpovie viem vidieť ja na svojom emailovom klientovi, že mu odpovedal?
Ide o to, že máme kancelárie od seba a niekedy pracujeme aj z domu a aby nedostával klient odpoveď od kolegu a odo mňa tak musíme vzájomne s kolegom na svojich emailových účtoch vidieť, že už bolo klientovi odpovedané. Ako a kde prosím vás sa to dá nastaviť? Veľmi pekne vám ďakujem za odpoveď.

Užívateľov profilový obrázok
Ansambl
moderátor
moderátor
Príspevky: 664
Dátum registrácie: 10. Januára 2015, 14:55

Re: zdieľanie odoslanej pošty

Príspevok od užívateľa Ansambl » 11. Januára 2016, 11:25

ANO.
Nastavte si z protokol účtu na IMAP - obidvaja (aj viacerí). Budete vidieť všetku odoslanú, prijatú, odstránenú, archivovanú poštu z tohoto účtu. Bude jedno kde budete a kto bude k tomuto účtu pristupovať.
https://support.mozilla.org/sk/kb/switc ... ap-account

Napísať odpoveď