Dobrý deň. Mám otázku prosím vás. V Thunderbirde nezávislé na sebe s kolegom obsluhujeme jeden email. Ak náš zákazník zadá otázku a môj kolega na ňu zákazníkovi spätne odpovie viem vidieť ja na svojom emailovom klientovi, že mu odpovedal?
Ide o to, že máme kancelárie od seba a niekedy pracujeme aj z domu a aby nedostával klient odpoveď od kolegu a odo mňa tak musíme vzájomne s kolegom na svojich emailových účtoch vidieť, že už bolo klientovi odpovedané. Ako a kde prosím vás sa to dá nastaviť? Veľmi pekne vám ďakujem za odpoveď.
zdieľanie odoslanej pošty
Re: zdieľanie odoslanej pošty
ANO.
Nastavte si z protokol účtu na IMAP - obidvaja (aj viacerí). Budete vidieť všetku odoslanú, prijatú, odstránenú, archivovanú poštu z tohoto účtu. Bude jedno kde budete a kto bude k tomuto účtu pristupovať.
https://support.mozilla.org/sk/kb/switc ... ap-account
Nastavte si z protokol účtu na IMAP - obidvaja (aj viacerí). Budete vidieť všetku odoslanú, prijatú, odstránenú, archivovanú poštu z tohoto účtu. Bude jedno kde budete a kto bude k tomuto účtu pristupovať.
https://support.mozilla.org/sk/kb/switc ... ap-account