nacitanie sprav

Fórum o e-mailovom klientovi Mozilla Thunderbird
Napísať odpoveď
vlado555
začiatočník
začiatočník
Príspevky: 1
Dátum registrácie: 10. Februára 2017, 18:02

nacitanie sprav

Príspevok od užívateľa vlado555 » 10. Februára 2017, 18:09

Ahojte, mam taky problem po najnovsom aktualizovani TB na verziu 45.7.1
Pustim TB a nechce mi nacitat spravy, stale taha a pise, ze zistovanie moznosti servera. Vsetci ostatni kolegovia na firme bezproblemov TB pouzivaju.
Zaujimave je, ze aj ked chcem odstranit ucet, tak ho neodstrani, ked uplne vymazem TB, nanovo stiahnem z netu nainstalujem, tak stale to iste. Myslel som, ze ked ho nanovo nainstalujem, tak si zadam nanovo udaje mailoveho konta, ale je to tam uz hned po nainstalovani nastavene a neviem nikde najst, ako sa toho zbavit. Dokonca clovek, co ma na starosti IT u nas na firme nevie co s tym, vraj podobnu vec este nevidel. Nema niekto skusenost co s tym? Pouzivam Mac.
Dik

Užívateľov profilový obrázok
Ansambl
moderátor
moderátor
Príspevky: 664
Dátum registrácie: 10. Januára 2015, 14:55

Re: nacitanie sprav

Príspevok od užívateľa Ansambl » 11. Februára 2017, 07:50

Je pravdepodobné, že mate narušený PROFIL Thunderbirdu. Vytvorte si NOVÝ PROFIL Thunderbirdu. Na vytvorenie nového profilu môžete použiť odkazy v ponuke Štart (WIN+R) a tu vypíšte: "thunderbird -p" - bez úvodzoviek a preverte, či problém pretrváva. Ak problém nepominie, tak sa môžete vrátiť k pôvodnému profilu tiež príkazom "thunderbird -p" Niekedy je potrebné vypísať celú cestu k súboru thunderbird.exe, vtedy vypíšte C:\Program Files (x86)\Mozilla Thunderbird\ thunderbird.exe -p

http://imgbank.cz/images/2015/08/20/Thu ... profil.jpg

Ak je problém odstránený, potom pokračujte v tvorbe (budovaní) NOVÉHO PROFILU Thunderbirdu. Nakoniec môžete ten STARÝ profil odstrániť.

Napísať odpoveď