Nejde prihlásenie k účtu

Fórum o e-mailovom klientovi Mozilla Thunderbird
Napísať odpoveď
Gizka
začiatočník
začiatočník
Príspevky: 1
Dátum registrácie: 24. Mája 2017, 11:09

Nejde prihlásenie k účtu

Príspevok od užívateľa Gizka » 24. Mája 2017, 11:14

Potrebujem poradiť nedá sa mi prihlásiť k účtu stále vypisuje že zadajte nové heslo užívateľa na mail.t-com. Nedajú sa prijímať správy ani odosielať. Ďakujem.

Užívateľov profilový obrázok
Ansambl
moderátor
moderátor
Príspevky: 664
Dátum registrácie: 10. Januára 2015, 14:55

Re: Nejde prihlásenie k účtu

Príspevok od užívateľa Ansambl » 24. Mája 2017, 12:28

Telekom v tomto čase mení e-mailovú platformu. Preto, ak sa neviete prihlásiť, vaša e-mailová schránka už bola presunutá do novej platformy.
Choďte na https://posta.telekom.sk a prihláste sa rovnako ako ste sa prihlasovali na pôvodnej platforme.

Thunderbird:
Ak sa už nemôžete prihlásiť do svojej schránky, budete si musieť u svojho účtu zmeniť doterajšie údaje na tieto NOVÉ:
o Názov serverov pre prichádzajúcu a odchádzajúcu poštu (SMTP a POP3 alebo IMAP): posta.telekom.sk
o Meno používateľa: vaša e-mailová adresa v kompletnom tvare
o Čísla portov servera:
Server na odosielanie pošty SMTPs: 587
Servery na príjem pošty POP3s: 995 alebo IMAPs: 993
o Typ šifrovania pripojenia:
SMTPs: TLS
POP3s a IMAPs: SSL

Viac sa dočítate tuná:
https://www.telekom.sk/wiki/internet/zm ... ckej-posty
a tuná:
https://www.telekom.sk/wiki/internet/pr ... by-telekom

Napísať odpoveď