Prenos na iný PC

Fórum o e-mailovom klientovi Mozilla Thunderbird
Napísať odpoveď
Mazdak
začiatočník
začiatočník
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 5. Mája 2018, 15:55
Kontaktovať užívateľa:

Prenos na iný PC

Príspevok od užívateľa Mazdak » 5. Mája 2018, 16:02

dobrý deň kúpil som si nový PC, ako preniesť dáta?

Užívateľov profilový obrázok
Ansambl
moderátor
moderátor
Príspevky: 664
Dátum registrácie: 10. Januára 2015, 14:55

Re: Prenos na iný PC

Príspevok od užívateľa Ansambl » 6. Mája 2018, 10:14

Ak máte ešte prístup k starému Thunderbirdu s poštou, tak odporúčam tento postup:

Zo starého PROFILU Thunderbirdu prekopírujte do nového PROFILU Thunderbirdu celý priečinok Mail (Ak mate prístup POP3) a priečinok ImapMail (ak mate prístup IMAP). Tam je všetko to čo potrebujete - všetka pošta a nastavenie účtov. Takto mate teraz skopírovanú poštu a nastavenia účtov. Pokiaľ spustite Thunderbird, tak uvidíte späť svoju starú poštu.
C:\Users\<Windows user name>\AppData\Roaming\Thunderbird\Profiles\<Profile name>\
http://kb.mozillazine.org/Profile_folde ... 8.1_and_10

K spokojnosti teraz chýbajú iba KONTAKTY. Ukončite Thunderbird. Zo starého užívateľského profilu skopírujte všetke súbory, ktoré majú príponu *.mab. V prípade zhody mena v NOVOM profile ich jednoducho prepíšte. V obľúbenom editore, najlepšie v takom, ktorý podporuje kódovanie UTF-8, otvorte súbor prefs.js z NOVÉHO profilu. Označte v ňom všetke riadky, ktoré začínajú user_pref(„ldap_2.servers, odstráňte ich a na ich miesto doplňte ze STARÉHO súboru prefs.js zo zálohovaného profilu všetke riadky, ktoré začínajú user_pref(„ldap_2.servers. Uložte zmeny a spustite Thunderbird.
http://imgbank.cz/images/2015/09/13/notebok.jpg

Keď v Thunderbirde spustite Adresár, uvidíte späť všetky vaše kontakty. Pokiaľ ste NEeditovali súbor prefs.js v editoru v kódovaní UTF-8, majú jednotlivé zložky s kontaktami poškodenú diakritiku, čo ľahko opravíte premenovaním zložiek na správne mená s diakritikou.
=
Import kontaktov je aj jednoduchší v prípade, že máte ešte prístup k starému Thunderbirdu so starým profilom. V starom Thunderbirde:
Thunderbird - Nástroje - Adresár - Nástroje - EXPORT - a vytvoriť si súbor *.ldif
a potom v novom Thunderbirde
Thunderbird - Nástroje - Adresár - Nástroje - IMPORT - Adresáre a tu mu ponúknuť ten vytvorený *.ldif súbor.

POZOR:
- všetky tieto kopírovania a premenovania sa musia vykonávať pri ukončenom (vypnutom) Thunderbirde !!!

Bruska
začiatočník
začiatočník
Príspevky: 1
Dátum registrácie: 23. Mája 2018, 12:44

Re: Prenos na iný PC

Príspevok od užívateľa Bruska » 23. Mája 2018, 12:52

Zdravim, Aj ja mam problem. Povodny laptop bol W7 a padol systemovy disk, tj prekopiroval som profile cely adresar do noveho laptopu w10, zadal som v profilmanagerovy adresar a nenacitaju sa mi spravy. PS: pred rokmi som to urobil a na supu to islo atd. Akurat som si vsimol ze nova posta uz ma v adresari imap.gmail.com miesto imap.googlemail.com PS2: Skusal som vselico , napr prekopirovat len priecinok ImapMail ale po starte TB je to stale prazdne. Mozno ze sa poskodili postove adresare, no to sa mi nezda. Da sa to nejako skontrolovat?

hribo
začiatočník
začiatočník
Príspevky: 1
Dátum registrácie: 26. Júla 2018, 15:53

Re: Prenos na iný PC

Príspevok od užívateľa hribo » 26. Júla 2018, 16:00

ahojte,
tak skusal som migraciu z ineho PC a to tymito sposobmi:
1. MoZBACKUP
2. skopirovanim komplet vsetkeho co sa nachadza v zlozke s profilmi - samozrejme iba to co je vo vnutri profilu nie adresar s nazvom profilu ale vsetky podadresariky

Vysledok je nasledovny:
- po otvoreni thunderbirdu sa javi vsetko v poriadku pekne rozdelene priecinky ako na poodnom PC ale neprihlasi sa k serveru hoc pise ze je pripojeny na gmail, nestiahne a neposle ziaden e-mail. Potom po ukonceni a opatovnom otvorenii thunderbirdu sa uz priecinky ako boli pred tym cize rozdelenie jednotlivych postovych kont na odoslanu, prijatu, a pod sa uz neukaze a thunderbird nic nerobi.
Prosim o pomoc uz sa s tym drbkam treti den a neviem to rozchodit.

- inak verzie su totozne
- skusal som aj cez profile managera

fakt uz neviem
Dakujem

Užívateľov profilový obrázok
Ansambl
moderátor
moderátor
Príspevky: 664
Dátum registrácie: 10. Januára 2015, 14:55

Re: Prenos na iný PC

Príspevok od užívateľa Ansambl » 27. Júla 2018, 07:55

MoZBACKUP môžete použiť iba na verziu Thunderbirdu v ktorom bola tá záloha vytvorená. Zálohu nemôžete použiť na inú verziu.

Napr:
Thunderbird 52.8.0 - 2018-05-24.pcv
- toto je záloha z Thunderbird verzia 52.8.0.
- dnes je k dispozícii Thunderbird 52.9.1
Výsledok: túto zálohu nemôžem použiť na túto verziu.

Použiť túto zálohu ide jedine tak, že si downgradujem najnovšiu verziu 52.9.1 na verziu 52.8.0, zakážem aktualizácie, použijem zálohu Thunderbird 52.8.0 - 2018-05-24.pcv a preverím či všetko funguje. Ak všetko funguje, potom zapnem aktualizácie a aktualizujem si Thunderbird na verziu 52.9.1.

Napísať odpoveď