Dobrý deň,
používame IMAP server a asi pred mesiacom začali problémy s tým, že Thunderbird ohlási prílohu s neznámou veľkosťou, takúto prílohu nedokážeme otvoriť. Ak sa prihlásim priamo do webmailu, príloha sa zobrazí so skutočnou veľkosťou a je možné ju otvoriť. Predpokladal som nejaký problém s IMAP nastaveniami, ale support na našom webhostingu tvrdí, že všetky nastavenia sú OK. Ak si email prekopírujem do lokálneho priečinka, vtedy zobrazí správnu veľkosť prílohy a aj ju otvorí. Na základe toho vylučujem problém s antivírusom alebo firewallom. Ale čo s tým ďalej, to vôbec netuším. Každá rada je vítaná... Screenshoty v prílohe.
Vďaka
Peter
Prílohy s neznámou veľkosťou
Re: Prílohy s neznámou veľkosťou
Spustite Thunderbird v NÚDZOVOM režime (zakázať všetky doplnky a nastaviť ovládacie prvky na predvolené hodnoty) a preverte či problém pretrváva. Na spustenie programu do núdzového režimu môžete použiť odkazy v ponuke Windows- Štart (WIN+R) - Spustiť a tu vypíšte:
thunderbird -safe-mode
alebo priamo z menu Thunderbird - Pomocník - Reštartovať a zakázať doplnky
https://support.mozilla.org/cs/kb/nouzo ... underbirdu
http://imgbank.cz/images/2015/07/21/Thu ... rezim0.jpg
ak všetko funguje tak ako má, hľadajte chybu v rozšíreniach. Vypnite ich a postupne zapínajte až zistíte, ktoré už nekompatibilné rozšírenie to spôsobuje.
=
Ak problém nepominie vytvorte si NOVÝ PROFIL. Na vytvorenie nového profilu môžete použiť odkazy v ponuke Štart (WIN+R) a tu vypíšte: "thunderbird -p" - bez úvodzoviek a preverte, či problém pretrváva. Ak problém nepominie, tak sa môžete vrátiť k pôvodnému profilu tiež príkazom "thunderbird -p"
http://imgbank.cz/images/2015/08/20/Thu ... profil.jpg
thunderbird -safe-mode
alebo priamo z menu Thunderbird - Pomocník - Reštartovať a zakázať doplnky
https://support.mozilla.org/cs/kb/nouzo ... underbirdu
http://imgbank.cz/images/2015/07/21/Thu ... rezim0.jpg
ak všetko funguje tak ako má, hľadajte chybu v rozšíreniach. Vypnite ich a postupne zapínajte až zistíte, ktoré už nekompatibilné rozšírenie to spôsobuje.
=
Ak problém nepominie vytvorte si NOVÝ PROFIL. Na vytvorenie nového profilu môžete použiť odkazy v ponuke Štart (WIN+R) a tu vypíšte: "thunderbird -p" - bez úvodzoviek a preverte, či problém pretrváva. Ak problém nepominie, tak sa môžete vrátiť k pôvodnému profilu tiež príkazom "thunderbird -p"
http://imgbank.cz/images/2015/08/20/Thu ... profil.jpg