Nová správa sa vyznačí, ale sa nedá nájsť
Nová správa sa vyznačí, ale sa nedá nájsť
Dobrý deň, používam Thunderbird už roky, ale až teraz sa vyskytol neočakávaný problém : Mám v Thunderbirde viac účtov a používam ho aj v robote, aj doma. Keď mi príde nová správa na jeden účet (jeden konkrétny) , ukáže mi, že mám novú správu, ale v Doručených správach ju neviem nájsť. Zaujímavé je to, že táto chyba sa vyskytuje len v jednom počítači - na druhom PC sa zjaví tiež hláška, že prišla správa a je aj v Doručenej pošte. Porovnával som nastavenia obidvoch PC, ale vyzerá to tak, že je rovnaké..... Díky za prípadné odpovede.
Re: Nová správa sa vyznačí, ale sa nedá nájsť
Skúste ju pohľadať vpriečinku "Lokálne priečinky" - "Doručená pošta"
Priečinok do ktorého sa zapíše nová prijatá správa (neprečítané správy) sa označí čiernou bold farbou. Preverte všetky bold priečinky
Priečinok do ktorého sa zapíše nová prijatá správa (neprečítané správy) sa označí čiernou bold farbou. Preverte všetky bold priečinky
Re: Nová správa sa vyznačí, ale sa nedá nájsť
Ďakujem za rýchlu odpoveď. Doručená správa sa mi vyznačí bold aj počet správ je v zátvorke, ale žiadny iný priečinok nie je bold...
Re: Nová správa sa vyznačí, ale sa nedá nájsť
Takže je v priečinku "Doručená pošta". Dajte si emaily v priečinku "Doručená pošta" zoradiť "Podľa dátumu" - kliknite na dlaždicu "Dátum" 1x a potom ešte 1x a potom ešte 1x.