Nová správa sa vyznačí, ale sa nedá nájsť

Fórum o e-mailovom klientovi Mozilla Thunderbird
Napísať odpoveď
steve51
začiatočník
začiatočník
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 12. Februára 2019, 15:39

Nová správa sa vyznačí, ale sa nedá nájsť

Príspevok od užívateľa steve51 » 12. Februára 2019, 17:30

Dobrý deň, používam Thunderbird už roky, ale až teraz sa vyskytol neočakávaný problém : Mám v Thunderbirde viac účtov a používam ho aj v robote, aj doma. Keď mi príde nová správa na jeden účet (jeden konkrétny) , ukáže mi, že mám novú správu, ale v Doručených správach ju neviem nájsť. Zaujímavé je to, že táto chyba sa vyskytuje len v jednom počítači - na druhom PC sa zjaví tiež hláška, že prišla správa a je aj v Doručenej pošte. Porovnával som nastavenia obidvoch PC, ale vyzerá to tak, že je rovnaké..... Díky za prípadné odpovede.

Užívateľov profilový obrázok
Ansambl
moderátor
moderátor
Príspevky: 664
Dátum registrácie: 10. Januára 2015, 14:55

Re: Nová správa sa vyznačí, ale sa nedá nájsť

Príspevok od užívateľa Ansambl » 12. Februára 2019, 18:46

Skúste ju pohľadať vpriečinku "Lokálne priečinky" - "Doručená pošta"

Obrázok

Priečinok do ktorého sa zapíše nová prijatá správa (neprečítané správy) sa označí čiernou bold farbou. Preverte všetky bold priečinky

steve51
začiatočník
začiatočník
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 12. Februára 2019, 15:39

Re: Nová správa sa vyznačí, ale sa nedá nájsť

Príspevok od užívateľa steve51 » 13. Februára 2019, 11:12

Ďakujem za rýchlu odpoveď. Doručená správa sa mi vyznačí bold aj počet správ je v zátvorke, ale žiadny iný priečinok nie je bold...

Užívateľov profilový obrázok
Ansambl
moderátor
moderátor
Príspevky: 664
Dátum registrácie: 10. Januára 2015, 14:55

Re: Nová správa sa vyznačí, ale sa nedá nájsť

Príspevok od užívateľa Ansambl » 13. Februára 2019, 16:25

Takže je v priečinku "Doručená pošta". Dajte si emaily v priečinku "Doručená pošta" zoradiť "Podľa dátumu" - kliknite na dlaždicu "Dátum" 1x a potom ešte 1x a potom ešte 1x.

Obrázok

Napísať odpoveď