Pozdravujem,
po nie celkom dobrých skúsenostiach s Outlookom som sa rozhodol pre inštaláciu Thunderbirdu. Mám viacero poštových účtov a preto mi tento poštový klient s jeho možnosťami nastavenia vyhovuje. Po cca 2 týždňoch jeho používania sami začali doručené správy z jedného z účtov zobrazovať duplicitne. Mám nastavené zobrazenie v zoskupovaných priečinkoch a všetky účty mám IMAP. Keď som si chcel vymazať jednu z duplicitných správ, tak sa automaticky vymazala ale aj tá druhá. Predpokladal som, že sa mi tam zobrazuje archív. Tak som sa rozhodol ho vymazať. A to bola chyba, lebo sa mi vymazala celá pošta v uvedenom účte - aj priamo na gmaily. Vedeli by ste mi pomôcť ako sa dostať späť k tejto pošte? Staršie správy - pred inštaláciu Thunderbirdu mám ešte uložené ako pst súbor z outlooku. Ak to nepôjde ako celok vrátiť späť, tak aspoň správy, ktoré sú v tomto súbore.
Vďaka
Obnova vymazaného archvu
Re: Obnova vymazaného archvu
Odstránený ARCHÍV by sa mohol ešte nachádzať v "Odpadkovom koši" Thunderbirdu,
alebo aj v koši Gmail
===
Odporúčam začať používať POP3 prístup k pošte namiesto IMAP prístupu. POP3 prístup zabezpečí, že každá prijatá správa sa okamžite ukladá do vášho počítača.
Rozdiel medzi pripojením IMAP a POP3
alebo aj v koši Gmail
===
Odporúčam začať používať POP3 prístup k pošte namiesto IMAP prístupu. POP3 prístup zabezpečí, že každá prijatá správa sa okamžite ukladá do vášho počítača.
Rozdiel medzi pripojením IMAP a POP3