Problem neprichadzajucej posty po aktualizacii Thundebirdu

Fórum o e-mailovom klientovi Mozilla Thunderbird
Napísať odpoveď
Balu
začiatočník
začiatočník
Príspevky: 1
Dátum registrácie: 5. Augusta 2020, 15:14

Problem neprichadzajucej posty po aktualizacii Thundebirdu

Príspevok od užívateľa Balu » 5. Augusta 2020, 15:28

Dobry den,
Mozllu a Thundebird pouzivam 12 rokov, ale od poslednej aktualizacie
Thundebirdu 21.7.2020 mi neprichadza emailova posta VOBEC. Zaujimave je, ze odchadzajuca posta je OK. Dajte mi prosim navod pre tuto verziu ako instalovat, ci zmenit, ci aktualizovat prichadzajucu postu . Dakujem

Peter Pavelka
začiatočník
začiatočník
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 21. Septembra 2020, 08:43

Re: Problem neprichadzajucej posty po aktualizacii Thundebirdu

Príspevok od užívateľa Peter Pavelka » 21. Septembra 2020, 08:45

dobry den, podarilo sa Vam vyriesite tento problem ?? mam rovnaky. dakujem za kazde info. PP

cyber
začiatočník
začiatočník
Príspevky: 1
Dátum registrácie: 21. Septembra 2020, 08:35

Re: Problem neprichadzajucej posty po aktualizacii Thundebirdu

Príspevok od užívateľa cyber » 21. Septembra 2020, 10:57

Dobry den,

aj ja mam tento problem po aktualizacii na verziu 78.2.2, predchadzajuca verzia isla este OK.
Taktiez mi pomoze kazda informacia.

SF

Užívateľov profilový obrázok
Ansambl
moderátor
moderátor
Príspevky: 664
Dátum registrácie: 10. Januára 2015, 14:55

Re: Problem neprichadzajucej posty po aktualizacii Thundebirdu

Príspevok od užívateľa Ansambl » 22. Septembra 2020, 06:22

Návrat k staršej verzii Thunderbirdu je možný. Stiahnite si potrebnú oficiálnu verziu Thunderbirdu. Vypnite Thunderbird a natvrdo preinštalujte doterajšiu (problémovú) verziu Thunderbirdu. Všetky oficiálne verzie Thunderbirdu nájdete tuna:
http://archive.mozilla.org/pub/thunderbird/releases/

Po nainštalovaní vypnite automatické aktualizácie:
- Thunderbird - Nástroje - Možnosti - Spresnenie - Aktualizacie
A tu zvoľte „Nevyhľadávať aktualizácie“

Ja osobne som od júla 2019 ustrnul na Thunderbird verzii 60.8.0 a nedám naň dopustiť. V tejto staršej verzii mi všetko funguje tak, ako som bol zvyknutý posledných cca 20 rokov. Fungujú mi aj všetky rozšírenia, bez ktorých si používanie Thunderbirdu nedokážem predstaviť. S vyššími verziami Thunderbirdu som už nedokázal plnohodnotne pracovať.

Peter Pavelka
začiatočník
začiatočník
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 21. Septembra 2020, 08:43

Re: Problem neprichadzajucej posty po aktualizacii Thundebirdu

Príspevok od užívateľa Peter Pavelka » 23. Septembra 2020, 10:47

neskusal som to, ale mam pocit ze do starsej verzie nenaimportujem maily ktore uz boli vo verzii 78.x.x

pokial v nastaveni uctu => nastavenie servera => zabezpecenie pripojenia nastavim "ziadne", tak maily zacnu fungovat.

mail providera mam https://setup.sk [webhouse]

Užívateľov profilový obrázok
Ansambl
moderátor
moderátor
Príspevky: 664
Dátum registrácie: 10. Januára 2015, 14:55

Re: Problem neprichadzajucej posty po aktualizacii Thundebirdu

Príspevok od užívateľa Ansambl » 23. Septembra 2020, 13:14

Presunte si všetku poštu do nejakého nového priečinka (napr priečinok ZALOHA) v LOKÁLNE PRIEČINKY. Po úspešnom downgrade si tú poštu môžete potiahnutím myšou vrátiť späť do Doručená pošta, Odoslaná pošta ... atď).

===

Ako nastaviť Mozilla Thunderbird pre príjem a odosielanie pošty z WebHouse

flecko
začiatočník
začiatočník
Príspevky: 1
Dátum registrácie: 1. Decembra 2020, 13:11

Problem neprichadzajucej posty po aktualizacii Thundebirdu 78.5.0

Príspevok od užívateľa flecko » 1. Decembra 2020, 13:15

Od včera keď sa mi TB opäť aktualizoval na 78.5.0 mi nesťahuje novoprijaté správy. 1x to nešlo po aktualizácii na 78.2.2., avšak tam som problém vyriešil nastavením servera. Tentokrát som žiadne nastavenia nemenil a nič. Pritom webmail verzia mi funguje. Neviem si rady, vie niekto pomôcť?
ďakujem Rado

Užívateľov profilový obrázok
Ansambl
moderátor
moderátor
Príspevky: 664
Dátum registrácie: 10. Januára 2015, 14:55

Re: Problem neprichadzajucej posty po aktualizacii Thundebirdu

Príspevok od užívateľa Ansambl » 2. Decembra 2020, 08:43

Používate antivírusový program ESET? Ak áno, takto to bolo vyriešené na iných diskusných fórach:
vse vyresi az stazeni predbezne aktualizace esetu. Je to otazka casu, takze stejne to casem zacne fungovat vsem.
viz. https://forum.eset.com/topic/26355-thun ... g-problem/
ja mam ted problem vyresen
...Bylo potřeba v ESETu v nastevení emailů připsat i bránu 465.

mciernik
začiatočník
začiatočník
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 3. Decembra 2020, 20:33

Re: Problem neprichadzajucej posty po aktualizacii Thundebirdu

Príspevok od užívateľa mciernik » 5. Decembra 2020, 10:32

Už som to napísal do sekcie Gmail, ale nakoľko to trápi asi veľa ľudí s Thunderbirdom, tak ešte raz stručne:
Problém spôsobil ESET antivírus, konkrétne nová(?) kontrola emailových klientov. Treba v ňom ísť na Nastavenia, Rozšírené nastavenia, WEB A EMAIL, FILTROVANIE PROTOKOLOV a ísť na Vylúčené aplikácie, kliknúť na upraviť, nájsť v zozname Thunderbird a pridať ho tam. Alebo rovno zrušiť zaškrtnutie kontroly aplikačných protokolov, čo je jednoduchšie, ale na bezpečnosti nepridá...
vypnutie filtrovania protokolov.jpg
Na prezeranie priložených súborov nemáte dostatočné oprávnenia.

Napísať odpoveď