Neodošlem správu cez smtp.zoznam.sk
Neodošlem správu cez smtp.zoznam.sk
Presiel som z OE na TB. Ide všetko, okrem odosielania pošty cez zoznam.
Skúšal som rôzne nastavenia aj vymazť účet a založiť nový ale nejde mi odoslať správy z konta na zozname. viď "Chyba01.jg"
Na stránkach zoznamu SK som našiel len nastavenie pre OE, na českom zozname (cez toto fórum) som našiel nastavenie pre zoznam.cz - slovenske je identické ale nič.
Prosím poraďte mi.
Robo
Skúšal som rôzne nastavenia aj vymazť účet a založiť nový ale nejde mi odoslať správy z konta na zozname. viď "Chyba01.jg"
Na stránkach zoznamu SK som našiel len nastavenie pre OE, na českom zozname (cez toto fórum) som našiel nastavenie pre zoznam.cz - slovenske je identické ale nič.
Prosím poraďte mi.
Robo
Na prezeranie priložených súborov nemáte dostatočné oprávnenia.
- PeePay
- moderátor
- Príspevky: 1290
- Dátum registrácie: 3. Decembra 2006, 21:55
- Bydlisko: BA - Karlova Ves - Dlhé Diely
- Kontaktovať užívateľa:
a nemal zoznam daky vypadok? vies, ze ty by si mal vsetko ok a chyba by bola u nich
MB: ASRock ALiveNF6G | RAM: 1918MB | HDD: WD 250GB | Grafika: NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 | Procesor: AMD Athlon 64 X2 Dual Core 4000+ 2,11GHz | DVD-RW: ASUS DRW-1814BL | TV: MSI DVB-T Hybrid TV+FM Tuner | OS: Windows 7 Home Premium | LCD: 22" Samsung 2232BW
zoznam
Mam taky isty problem so zoznamom hlavne a ked posielam emaily na emaily ,ktore su na zozname napr janko@zoznam.sk tak sa mi vratia.Mas to iste,alebo si nejak vyriesil pripojenie.Dakujem za odpoved na e-mail odstránený (toto nie je e-mailová konferencia, máte ho v profile)
Odosielanie pošty - SMTP server
Ak si nastavujete mailového klienta pre prístup k schránke, môžete na odosielanie pošty použiť server smtp.zoznam.sk. Server vyžaduje autentifikáciu používateľa. Ďalej je potrebné v rozšítených nastaveniach nastaviť port smtp servera na 425 (štandardne je 25).
Manuálne nastavenia aplikácií
Potrebné údaje sú nasledovné:
IMAP4 server: imap.zoznam.sk
(POP3 server: pop.zoznam.sk)
SMTP server (server odchádzajúcej pošty): smtp.zoznam.sk
Port pre SMTP: 587
Užívateľské meno: plné znenie Vašej email adresy, t.j. xxx@zoznam.sk
Heslo: to ktoré používate
Prečo v nastaveniach je iný port a na inom mieste ( v pomoci ) zasa dávajú iný?? Vyskúšal som, ale keď som dal port 25 tak sa žiadna chyba neukázala . . .
Ak si nastavujete mailového klienta pre prístup k schránke, môžete na odosielanie pošty použiť server smtp.zoznam.sk. Server vyžaduje autentifikáciu používateľa. Ďalej je potrebné v rozšítených nastaveniach nastaviť port smtp servera na 425 (štandardne je 25).
Manuálne nastavenia aplikácií
Potrebné údaje sú nasledovné:
IMAP4 server: imap.zoznam.sk
(POP3 server: pop.zoznam.sk)
SMTP server (server odchádzajúcej pošty): smtp.zoznam.sk
Port pre SMTP: 587
Užívateľské meno: plné znenie Vašej email adresy, t.j. xxx@zoznam.sk
Heslo: to ktoré používate
Prečo v nastaveniach je iný port a na inom mieste ( v pomoci ) zasa dávajú iný?? Vyskúšal som, ale keď som dal port 25 tak sa žiadna chyba neukázala . . .
-
- Správca portálu Mozilla.sk
- Príspevky: 4478
- Dátum registrácie: 24. Novembra 2005, 22:55
To je o informáciách uvádzaných na Zoznam.sk? To sa treba opýtať ich. Podľa môjho účtu na Zozname, ktorý som testoval, je port pre SMTP 587.Palino napísal:Prečo v nastaveniach je iný port a na inom mieste ( v pomoci ) zasa dávajú iný??
Ak sú problémy s odosielaním pošty (ale prijímanie funguje), väčšinou ide o zle nastavený účet, zle vyplnené prihlasovacie údaje alebo treba použiť server SMTP poskytovateľa pripojenia k internetu a žiadny iný nefunguje (je to obmedzenie dané poskytovateľom pripojenia).
admin SME.sk
Áno ten port 425 som našiel tiež tam kde aj 587 . . . len 425 je v priečinku Pomoc => POP3 a IMAP prístup a 587 v Nastavenia => Nastavenie Vášho E-mail klientaSlovakSoft napísal:To je o informáciách uvádzaných na Zoznam.sk?Palino napísal:Prečo v nastaveniach je iný port a na inom mieste ( v pomoci ) zasa dávajú iný??
No ale predtým mi to fungovalo normálne . . . včera mi išla pošta odosielať len cez port 25, ale už nefunguje ani jedno vždy tá istá chyba
-
- Správca portálu Mozilla.sk
- Príspevky: 4478
- Dátum registrácie: 24. Novembra 2005, 22:55
Aha ma nenapadlo, že by to mohlo byť firewall-om, ale už to ide . . . ale veď predtým som ho mal tiež zapnutý a išlo to . . . pravdepodobne to musel niekto z rodiny omylom nejako zablokovať . . . tak sa vám ospravedlňujem, že som vás tu otravovalSlovakSoft napísal:Pred chvíľou som vyskúšal a odoslal som úspešne cez smtp.zoznam.sk a cez všetky tri porty (25, 425 aj 587 – port som menil pred vytvorením novej správy).
Buď má Zoznam občasné problémy alebo je chyba u vás: poskytovateľ pripojenia (aký to je? neblokuje nejaké porty?) alebo firewall.
Ďakujem
nejde posielat mail s prilohou
mam podobny problem ako sa tu popisuje, blizsie vo fore na post.sk http://title.post.sk/forum/showthread.p ... adid=28740
v skratke:
- nejde odoslat mail s prilohou (Thunderbird sa tvari ze odosiela, ale pride po urcite % a potom len "posiela a posiela", po urcitom case vypise, ze zlyhalo spojenie s SMTP serverom - co je logicke, lebo dlhsiu dobu nedostane odozvu)
- rovnako nejde poslat ani cez webmail, tu som skusal to iste aj z ineho konta - rovnako negativny vysledok (v podstate ani nepripoji pozadovany subor k mailu, takze zlyhava opat komunikacia medzi PC a SMTP serverom)
(webmailom myslim pristup na nas firemny mailserver prostrednictvom SquirrelMail cez web (pouzivam FF))
- ked som isiel na webmail cez Internet Explorer, tak bez problemov poslalo mail s prilohou;
mail bez prilohy normalne poslat ide, t.j. smtp server by mal byt nastaveny spravne...
vyskusal som tu odporucane rady, aj na czilla.cz, prenastavil ucet, vypol firewall, nic nepomohlo
verzia TB je 2.0.0.0
prosim surne o radu, jedna sa o sefkin pocitac
diky
v skratke:
- nejde odoslat mail s prilohou (Thunderbird sa tvari ze odosiela, ale pride po urcite % a potom len "posiela a posiela", po urcitom case vypise, ze zlyhalo spojenie s SMTP serverom - co je logicke, lebo dlhsiu dobu nedostane odozvu)
- rovnako nejde poslat ani cez webmail, tu som skusal to iste aj z ineho konta - rovnako negativny vysledok (v podstate ani nepripoji pozadovany subor k mailu, takze zlyhava opat komunikacia medzi PC a SMTP serverom)
(webmailom myslim pristup na nas firemny mailserver prostrednictvom SquirrelMail cez web (pouzivam FF))
- ked som isiel na webmail cez Internet Explorer, tak bez problemov poslalo mail s prilohou;
mail bez prilohy normalne poslat ide, t.j. smtp server by mal byt nastaveny spravne...
vyskusal som tu odporucane rady, aj na czilla.cz, prenastavil ucet, vypol firewall, nic nepomohlo
verzia TB je 2.0.0.0
prosim surne o radu, jedna sa o sefkin pocitac
diky
-
- Správca portálu Mozilla.sk
- Príspevky: 4478
- Dátum registrácie: 24. Novembra 2005, 22:55