nenacita inbox priecinok v LOCAL FOLDERS

Fórum o e-mailovom klientovi Mozilla Thunderbird
mikih
začiatočník
začiatočník
Príspevky: 8
Dátum registrácie: 8. Októbra 2007, 13:38

nenacita inbox priecinok v LOCAL FOLDERS

Príspevok od užívateľa mikih » 8. Októbra 2007, 14:26

Zdravim vsetkych a prosim o pomoc...

nenacita mi priecinok INBOX v LOCAL FOLDERS, vypise mi:
"Priecinok pouziva prave ina aplikacia" . Mam tam priblizne 3,4 GB.
Posielat spravy mi ide, ostatne foldre su v pohode...len tento jeden INBOX.
INBOX adresar na servery tiez funguje.

Pomozte mi prosim. Dakujem :P

Užívateľov profilový obrázok
wam]Spider007
profesionál
profesionál
Príspevky: 661
Dátum registrácie: 13. Septembra 2007, 21:36
Bydlisko: Ziar nad Hronom/Bratislava - Petrzalka
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa wam]Spider007 » 8. Októbra 2007, 14:37

Zrejme je plna zlozka, alebo ak tvrdite, ze to nejde ani na servery tak mate plny inbox aj tam. Neviem akeho mate poskytovatela a aky velky inbox vam umoznuje.
Notebook Toshiba Satellite A100 |Intel centrino Core duo 1,7GHz |1 GB RAM |Intel media acceleretor 256 MB RAM|100GB HDD|15,4'' 1280 x 800|Linux Ubuntu 8.04|Firefox & Thunderbird ;)

Don't forget to bring the towel!
btw...Wanna get high? :D

mikih
začiatočník
začiatočník
Príspevky: 8
Dátum registrácie: 8. Októbra 2007, 13:38

Príspevok od užívateľa mikih » 8. Októbra 2007, 14:45

na servery mi to ide, nejde mi to nacitat len v LOCAL FOLDERS ....

kapacitne na servery je to v pohode....

skusal som aj reinstalovat TB, instalacia v pohode ....hlaska ta ista:
"pirecinok pouziva ina operacia"


pomooooooc, ma tam dolezite pracovne maily a dokumenty za posledne dva roky...

Užívateľov profilový obrázok
wam]Spider007
profesionál
profesionál
Príspevky: 661
Dátum registrácie: 13. Septembra 2007, 21:36
Bydlisko: Ziar nad Hronom/Bratislava - Petrzalka
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa wam]Spider007 » 8. Októbra 2007, 14:50

zisiel by sa nejaky screen
Notebook Toshiba Satellite A100 |Intel centrino Core duo 1,7GHz |1 GB RAM |Intel media acceleretor 256 MB RAM|100GB HDD|15,4'' 1280 x 800|Linux Ubuntu 8.04|Firefox & Thunderbird ;)

Don't forget to bring the towel!
btw...Wanna get high? :D

SlovakSoft
Správca portálu Mozilla.sk
Správca portálu Mozilla.sk
Príspevky: 4478
Dátum registrácie: 24. Novembra 2005, 22:55

Príspevok od užívateľa SlovakSoft » 8. Októbra 2007, 15:10

Základné dva postupy na údržbu priečinkov pošty v Thunderbirde:
1. Pravým na priečinok a Zhustiť priečinok.
2. Pravým na priečinok a Vlastnosti > Preindexovať (pri veľkom obsahu to môže trvať dlhšie)

Súbor Inbox má viac ako 3 GB? Alebo tým myslíte všetku poštu dokopy, teda priečinok Mail na disku (aj odoslanú poštu atď.)? Ak máte doručenú poštu len v jednom priečinku Inbox a je tam už také množstvo, tak to je už dosť. Pomohlo by to roztriediť do niekoľkých podpriečinkov (dá sa to urobiť aj automaticky podľa vopred pripraveného filtra a aj na už prijatú poštu).

Preinštalovanie Thunderbirdu netreba robiť, chyba nie je v programových súboroch a preinštalovanie nemá vplyv na profil.
admin SME.sk

mikih
začiatočník
začiatočník
Príspevky: 8
Dátum registrácie: 8. Októbra 2007, 13:38

Príspevok od užívateľa mikih » 8. Októbra 2007, 15:22

posielam print screen .....a asi idem skocit z okna
Na prezeranie priložených súborov nemáte dostatočné oprávnenia.

mikih
začiatočník
začiatočník
Príspevky: 8
Dátum registrácie: 8. Októbra 2007, 13:38

Príspevok od užívateľa mikih » 8. Októbra 2007, 15:25

3,4GbB ma len inbox.....
doteraz to vsak ziadne problemy nerobilo, zvycajne sa mi tento adresar nacital do 10 sek od spustenia TB.

ked dam funkciu zhustit, tak mi napise tiez ze ho pouziva ina operacia....

SlovakSoft
Správca portálu Mozilla.sk
Správca portálu Mozilla.sk
Príspevky: 4478
Dátum registrácie: 24. Novembra 2005, 22:55

Príspevok od užívateľa SlovakSoft » 8. Októbra 2007, 15:36

Vidím to hlavne na to preindexovanie.
Zhustenie je ešte aj v ponuke Súbor > Zhustiť priečinky a preindexovanie je to isté ako odstránenie súborov s príponou .MSF z priečinka profilu (ručné preindexovanie treba robiť pri zatvorenom Thunderbirde).
To, že to doteraz nerobilo, nič neznamená – súbory sa môžu poškodiť kedykoľvek a bez údržby to aj môže kedykoľvek zblbnúť.
Taký veľký súbor Inbox je naozaj nedobrý, nie ste prvý s takým problémom. S tým by mal asi problém aj iný poštový program.
Ak chcete, pozrite Keep it working - Thunderbird.
admin SME.sk

mikih
začiatočník
začiatočník
Príspevky: 8
Dátum registrácie: 8. Októbra 2007, 13:38

Príspevok od užívateľa mikih » 8. Októbra 2007, 15:57

z profilu som si tie msf. vymazal, ale stale nefunguje....

ked si ich chcem vymazat z adresara LOCAL FOLDERS, tak sa mi nedaju, lebo maju "ochranu voci zapisovaniu".... da sa ta preindexacia vykonat aj inym sposobom??

SlovakSoft
Správca portálu Mozilla.sk
Správca portálu Mozilla.sk
Príspevky: 4478
Dátum registrácie: 24. Novembra 2005, 22:55

Príspevok od užívateľa SlovakSoft » 8. Októbra 2007, 16:05

To znamená, že sú naozaj blokované. Je určite zatvorený proces thunderbird.exe? Môže byť spustený na pozadí, treba to overiť v Správcovi úloh (Ctrl+Alt+Del v systéme Windows XP). Mám inak jednu utilitu, čo po kliknutí pravým na súbor na disku ukazuje, ktorý program ho blokuje, a aj ho vie uvoľniť: Unlocker.
admin SME.sk

mikih
začiatočník
začiatočník
Príspevky: 8
Dátum registrácie: 8. Októbra 2007, 13:38

Príspevok od užívateľa mikih » 8. Októbra 2007, 16:17

ten unlocker mi nejde..asi preto ze mam obmedzene prava ..


...takze s tou preindexaciou je to jedina moznost?

mikih
začiatočník
začiatočník
Príspevky: 8
Dátum registrácie: 8. Októbra 2007, 13:38

Príspevok od užívateľa mikih » 8. Októbra 2007, 16:18

neda sa napriklad ten subor inbox otvorit v nejakom inom programe? pretriedit,... rozdelit...zmensit a potom vyskusat na instalovanej mozile?

SlovakSoft
Správca portálu Mozilla.sk
Správca portálu Mozilla.sk
Príspevky: 4478
Dátum registrácie: 24. Novembra 2005, 22:55

Príspevok od užívateľa SlovakSoft » 8. Októbra 2007, 16:39

Súbor Inbox možno "podhodiť" do ďalšieho profilu.
Štart > Spustiť >

Kód: Vybrať všetko

"C:\Program Files\Mozilla Thunderbird\thunderbird.exe" -p
Spustí sa Správca profilov, vytvoríte nový profil a spustíte TB do neho. Vytvoríte tam účet, zatvoríte TB a potom už len skopírujete súbor Inbox na správne miesto v priečinku nového profilu. To si porovnajte podľa starého profilu. Po spustení TB do tohto nového profilu si ho načíta.
admin SME.sk

SlovakSoft
Správca portálu Mozilla.sk
Správca portálu Mozilla.sk
Príspevky: 4478
Dátum registrácie: 24. Novembra 2005, 22:55

Príspevok od užívateľa SlovakSoft » 8. Októbra 2007, 16:51

No, teraz som si uvedomil, že vám možno nič z toho nemusí ísť (napr. kopírovanie súboru). Nemám dostatočný prehľad o tom, ako sa to správa pod obmedzeným účtom Windows – mám len účet správcu. Možno vám pomôže niekto iný, kto s tým robí.
admin SME.sk

mikih
začiatočník
začiatočník
Príspevky: 8
Dátum registrácie: 8. Októbra 2007, 13:38

Príspevok od užívateľa mikih » 9. Októbra 2007, 07:24

no ....takze som to skusil aj snovym profilom...ale ten adresar mi zase nenacita......

je tem este ina moznost ako by sa to dalo opravit?

este raz dakujem za Vasu ochotu.

Napísať odpoveď