Po spustení TB 2,0,09 dávam manuálne stiahnuť poštu z servrov t-com a atlas.sk.
TB mi oznámi na spodnej lište, že pripojenie je úspešné a začne sťahovať správu napr. 1 z 39 .
Nestiahne však ani jednu a skončí sťahovanie z oboch servrov postupne hlášku "Čas na pripojenie k serveru xxx vypršal"
V pravo na lište mi počas sťahovania správ nabehne Comodo antivirus - scaning incoming mails, teda kontroluje poštu, ale žiadna nepríde.
Robí mi to asi tretí týždeň, ale vždy som na niekoľko krát stiahol všetky správy, ale dnes už nesťahuje správy vôbec.
Spustil som zhutnenie aj preindexovanie priečinkov a nepomohlo.
Prosím čo stým?
CHYBA-Čas na pripojenie k serveru vypršal.
-
- Správca portálu Mozilla.sk
- Príspevky: 4478
- Dátum registrácie: 24. Novembra 2005, 22:55
Re: CHYBA-Čas na pripojenie k serveru vypršal.
A skúsili ste vypnúť tú antivírusovú kontrolu, či je to ňou?
A ešte môžete skúsiť predĺžiť čas: Nástroje > Možnosti > Pokročilé > Sieť a miesto na disku > Časový limit pripojenia.
A ešte môžete skúsiť predĺžiť čas: Nástroje > Možnosti > Pokročilé > Sieť a miesto na disku > Časový limit pripojenia.
admin SME.sk
-
- začiatočník
- Príspevky: 4
- Dátum registrácie: 2. Augusta 2008, 13:22
- Kontaktovať užívateľa:
Re: CHYBA-Čas na pripojenie k serveru vypršal.
Ak to nepomohlo prezrite si hepl k emailom na tych freemailoch. Ja som mal podobny problem s mojim platenym emailom a protrebovali nejake zvlastne nastavenia este v ramci thunderbird.
Som človek milujúci cestovanie a preto robím letenky a veci s tym suvisiace