Zoznam.sk
Re: Zoznam.sk
1. Používaj niečo múdrejšie ako zoznam (napr.: https://mail.google.com/mail)
2. Pokiaľ to v Martine (??) šľapalo perfektne, prečo by to inde nešlo ?
2. Pokiaľ to v Martine (??) šľapalo perfektne, prečo by to inde nešlo ?
Windows 7 Home
Firefox + Thunderbird (vždy najnovšie funkčné verzie Sk)
Firefox + Thunderbird (vždy najnovšie funkčné verzie Sk)
- PeePay
- moderátor
- Príspevky: 1290
- Dátum registrácie: 3. Decembra 2006, 21:55
- Bydlisko: BA - Karlova Ves - Dlhé Diely
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Zoznam.sk
myslim ze MT je mozilla thunderbird, nie martin...
MB: ASRock ALiveNF6G | RAM: 1918MB | HDD: WD 250GB | Grafika: NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 | Procesor: AMD Athlon 64 X2 Dual Core 4000+ 2,11GHz | DVD-RW: ASUS DRW-1814BL | TV: MSI DVB-T Hybrid TV+FM Tuner | OS: Windows 7 Home Premium | LCD: 22" Samsung 2232BW
Re: Zoznam.sk
Máš hlbokú pravdu, chcel som účastníka (vtipnou ??????) poznámkou upozorniť, že zaužívaná skratka je TB alebo rozpísanie celého názvu. Nechcel som mu zle a verím, že pochopí. Tá prvá rada bola myslená smrteľne vážnePeePay napísal:myslim ze MT je mozilla thunderbird, nie martin...
Windows 7 Home
Firefox + Thunderbird (vždy najnovšie funkčné verzie Sk)
Firefox + Thunderbird (vždy najnovšie funkčné verzie Sk)
Re: Zoznam.sk
Kesko, v nastaveni uctu v TB, alebo ak chces v MT chod na nastavenie servera, kde je polozka používateľské meno. Urcite tam mas nazov svojej mailovej schranky ale bez - @zoznam.sk, ak mam pravdu a ty to tam doplnis, bude ti to fungovat.
teda tam musis mat napr. - kesko@zoznam.sk
Predpokladam, ze nazov servera mas spravny - pop.zoznam.sk, port 110
Potom sa pozri na server pre odosielanie posty, kde si skontroluj:
nazov servera - smtp.zoznam.sk
port: 587
používateľské meno: kesko@zoznam.sk
Ak to mas takto, nemal by si mat problem. Ak ano napis, nieco podumame.
Maciak
teda tam musis mat napr. - kesko@zoznam.sk
Predpokladam, ze nazov servera mas spravny - pop.zoznam.sk, port 110
Potom sa pozri na server pre odosielanie posty, kde si skontroluj:
nazov servera - smtp.zoznam.sk
port: 587
používateľské meno: kesko@zoznam.sk
Ak to mas takto, nemal by si mat problem. Ak ano napis, nieco podumame.
Maciak
- gianny111
- profesionál
- Príspevky: 362
- Dátum registrácie: 3. Decembra 2005, 15:26
- Bydlisko: Sp. Nová Ves / Nové Mesto n. V.
Re: Zoznam.sk
Ako tak pozerám, nemôžem si pomôcť, ale toto mi skôr pripomína staré známe problémy Zoznamu. Priateľka má ešte jeden účet na Zozname a v posledných týždňoch mala rovnaký problém. Tento problém sa na Zozname nepravidelne opakuje. Ak sa nechcete účtu na zozname vzdať, je potrebné tieto deravé obdobia preklenúť webmailom.
Kto o sebe tvrdí že je objektívny, práve ním prestal byť.
Re: Zoznam.sk
Dakujem za odpovede . Mne ten Zoznam isiel dlho v poriadku , len od urcitej doby nejde . Pritom Orange a Gmail slapu dalej tak ako maju . Vyzera to fakt asi na problem od Zoznamu ako od TB
Re: Zoznam.sk
RE: Kesko. Spol. Zoznam s r.o. vykonáva presmerovanie schránok na výkonnejší server pričom menia aj vzhľad užívateľských schránok na príjemnejšie a hlavne jednoduchšie prostredie. Skús osloviť náhradným e-mailom nejakého ich mechanika napr: matejka@firma.zoznam.sk; vyvoj@zoznam.sk, ... zadaj im svoje údaje (pôvodnú mailovú schránku zoznam.sk, ako aj pôvodné heslo), opíš podrobne problém a počkaj až Ti preklopia schránku. Ak sa dostaneš do pôvodnej "inovovoanej" schránky servera zoznam.sk zmeň si nové heslo. Následne Ti určite pôjde odoslať pošta Thuderbirdom, kde budeš automaticky vyzvaný na zmenu nového heslo.
Re: Zoznam.sk
RE: karadea . Teraz mi uz pise v Thunderbirde pri prvom pripojeni ze server zoznam odmietol spojenie . Takze asi pockam nech si to tam daju do poriadku oni
Re: Zoznam.sk
Momentalne neviem o problemoch, preco by nemalo nieco na zozname fungovat. Minuly tyzden prebehla posledna velka migracia, ktora sposobila zopar problemov s prihlasenim, ale to bolo v priebehu dvoch dni vyriesene. Ludia sa stazuju vacsinou na to, ze si zmenili heslo a nepamataju si alternativny e-mail, zial, to nie je nasa chyba.
Re: Zoznam.sk
mimochodom, neviem, co je na Gmaili mudrejsie, ked je casto v spamcope a inych blacklistoch a uzivatelia sa stazuju, ze im z gmailu neprichadzaju e-maily...Gohom napísal:1. Používaj niečo múdrejšie ako zoznam (napr.: https://mail.google.com/mail)
Re: Zoznam.sk
tomino, nič v zlom, podľa mojich skúseností je čokoľvek múdrejšie a lepšie riešenie ako mať schránku na zoznametomino napísal:mimochodom, neviem, co je na Gmaili mudrejsie
Windows 7 Home
Firefox + Thunderbird (vždy najnovšie funkčné verzie Sk)
Firefox + Thunderbird (vždy najnovšie funkčné verzie Sk)
Re: Zoznam.sk
Je to len tvoj subjektivny nazor, je pravda, ze v minulosti sme mali vela vypadkov, prave z toho dovodu sme prerobili webmail na uplne novy, funkcny. Teraz nie su ziadne problemy. Ja by som prave pouzival hocico ine nez Gmail. Pretoze s Gmailom su len problemy.
Re: Zoznam.sk
tiez sa pripajam a "hlasujem" za zoznam, pretoze som s nim uplne spokojny, naopak s gmailom nie, pretoze mi vobec nejdu stahovat maily na lokal.pc.
- gianny111
- profesionál
- Príspevky: 362
- Dátum registrácie: 3. Decembra 2005, 15:26
- Bydlisko: Sp. Nová Ves / Nové Mesto n. V.
Re: Zoznam.sk
Chalani, začína to tu vyzerať ako náznak flamu. Každý máme obľúbený freemail a to je v poriadku. Na Zozname som kedysi fungoval, problémy tam boli. Problémy v súčasnosti súdiť nebudem, ale ako som už vyššie písal, rovnaký problém mala pred pár týždňami priateľka. Momentálne fungujem na Gmaili, až na niekdajšie občasné mierne zakopnutia imapu bezproblémovo.
Ale o toto tu vôbec nejde. Používajme čokoľvek, čo nám bude vyhovovať. Kesko mal problém, ktorý ako vysvitlo, zrejme nesúvisel s Thunderbirdom, ale skôr s migráciou na iný server(???). Keďže mu to predtým fungovalo, vylúčil by som zlé nastavenie. Nezvrhávajme to tu na propagandu toho svojho providera. Problémy treba skúsiť riešiť. Ak sa to dlhodobo nedarí, potom môžme začať rozmýšľať o zmene programu, služby, mailovej schránky ....
Ale o toto tu vôbec nejde. Používajme čokoľvek, čo nám bude vyhovovať. Kesko mal problém, ktorý ako vysvitlo, zrejme nesúvisel s Thunderbirdom, ale skôr s migráciou na iný server(???). Keďže mu to predtým fungovalo, vylúčil by som zlé nastavenie. Nezvrhávajme to tu na propagandu toho svojho providera. Problémy treba skúsiť riešiť. Ak sa to dlhodobo nedarí, potom môžme začať rozmýšľať o zmene programu, služby, mailovej schránky ....
Kto o sebe tvrdí že je objektívny, práve ním prestal byť.