SPAM

Fórum o e-mailovom klientovi Mozilla Thunderbird
Zamknuté
NeoPagan
začiatočník
začiatočník
Príspevky: 19
Dátum registrácie: 7. Februára 2006, 23:13
Kontaktovať užívateľa:

SPAM

Príspevok od užívateľa NeoPagan » 23. Januára 2009, 20:50

v poslednom case mi prichadzaju maily, ktorych odosielatel je uvedeny ako moj mail! Proste pride mi mail napr. na mojmail@mail.sk a odosielatel je tiez mojmail@mail.sk.

Uz stokrat som urcil ze je to SPAM, ale stale mi to prichadza ako normalna sprava... Odosielatel je stale ten moj mail /predpokladam ze nejaky spamovy robot si dava odosielatela rovnakeho ako komu posiela mail/...co s tym?

Druhy problem je uz tu niekde spominany, ze ak mi pride sprava do priecinka SPAM a nepokladam ju za SPAM, tak kliknem na tlacidlo NIE JE SPAM, ale sprava tam stale zostava..nemala by sa presunut medzi normalne? Lebo ked zas medzi riadnymi spravami kliknem ze to je spam, tak sa v pohode presunie medzi spamy, ale naopak to nefunguje....

NeoPagan
začiatočník
začiatočník
Príspevky: 19
Dátum registrácie: 7. Februára 2006, 23:13
Kontaktovať užívateľa:

Re: SPAM

Príspevok od užívateľa NeoPagan » 26. Januára 2009, 20:15

Posuvam temu, prosim o vyjadrenie.

Užívateľov profilový obrázok
Gohom
profesionál
profesionál
Príspevky: 761
Dátum registrácie: 28. Novembra 2005, 17:52

Re: SPAM

Príspevok od užívateľa Gohom » 26. Januára 2009, 21:18

Spamové roboty toto robievajú. Jedno možné riešenie je cez filte, nastaviť ako príznak"odosielateľ je" mojmail@mail.sk = označiť ako SPAM. je to trošku "cez Košice" ale malo by ti to pomôcť
K druhému problému sa ti nevajadrím, ale niekde sa riešil buď tu alebo na www.forum.czilla.cz
Windows 7 Home
Firefox + Thunderbird (vždy najnovšie funkčné verzie Sk)

Zamknuté