Thunderbird a ESET Smart Security

Fórum o e-mailovom klientovi Mozilla Thunderbird
Zamknuté
marcellow
začiatočník
začiatočník
Príspevky: 4
Dátum registrácie: 6. Marca 2009, 12:09

Thunderbird a ESET Smart Security

Príspevok od užívateľa marcellow » 6. Marca 2009, 12:16

Mam 2 nove PC s Win Vista a antivirom Smart Security od ESETu.
Na obidva som instaloval Thunderbird.
Na jednom sa instalovali do listy navigacie polozky od ESETu ako Spam, Nie spam, atd., na druhom nie.

Kde je problem? CO treba urobit, aby sa instaloval ESET aj do Thunderbirdu na druhom PC?

Kontroluje teraz Thunderbird na mojom druhom PC kde nie je ESET maily na viry?
(mam zapnute Kontrolovat maily na pritomnost virusov v Nastaveniach, v spravach sa vsak nezobrazuju paticky potvrdzujuce kontrolu)

Dakujem za kazdu radu...

m

Užívateľov profilový obrázok
Mazarik
Administrátor
Administrátor
Príspevky: 2706
Dátum registrácie: 29. Novembra 2005, 15:15
Bydlisko: Brno

Re: Thunderbird a ESET Smart Security

Príspevok od užívateľa Mazarik » 6. Marca 2009, 13:32

Ax jo, tak uz aj eset sa vrta do programov:( Thunderbird si spam filtruje sam a podla mna to funguje spolahlivo. Pokial ide o kontrolu posty na virusy, tak vsetky antivirove programy vratane esetu sa napichnu v systeme medzi vsetkych postovych klientov a vonkajsim svetom, takze aj ked nemate nejake prapodivne ikonky v Thunderbirde, tak sa posta kontroluje, pokial to mate samozrejme nastavene v tom esete.

marcellow
začiatočník
začiatočník
Príspevky: 4
Dátum registrácie: 6. Marca 2009, 12:09

Re: Thunderbird a ESET Smart Security

Príspevok od užívateľa marcellow » 6. Marca 2009, 15:04

Dakujem za info.

m

Adrique
návštevník
návštevník
Príspevky: 64
Dátum registrácie: 28. Júna 2007, 10:04

Re: Thunderbird a ESET Smart Security

Príspevok od užívateľa Adrique » 20. Apríla 2009, 18:16

ja mam s ESS4 v kombinacii s TB tiez svoje skusenosti, ale nie pozitivne :-(

Kupil som 4 licencie ESS4, nainstaloval na 3 systemy s win xp sp2 32-bit a jeden system s Vistou HP 64-bit. Na vsetkych je nainstalovany TB (automaticky aktualizovany na posledne verzie). Po instalacii sa TB neda spustit - vlastne - TB sa spusti, ale nezobrazi sa jeho UI, vidno ho je len v procesoch v Spravcovi uloh. TB sa da spustit v nudzovom rezime, po tom, co povodnu instanciu zo Spravcu uloh dam ukoncit. Zaujimave je, ze ked zavriem TB v nudzovom rezime a dam znovu spustit TB v normalnom rezime, vsetko je v poriadku - TB sa bez problemov spusti a vsetko funguje (a samozrejme, pribudne lista ESS). Rozmyslal som, ci sa doplnok ESS nebije s nejakymi inymi rozsireniami, ale nie, pretoze na jednom pocitaci je TB "cisty" - bez doplnkov. Nepomoze ani vypnutie zobrazovania listy ESS.
Identicke spravanie je na vsetkych styroch pocitacoch. Uz som 2x pisal do Esetu, ale zatial sa neunuvali odpovedat. :x

Nema s tym niekto skusenosti - bud ako presvedcit TB sa dal zapat na prvy raz, alebo ako nakonfigurovat ESS aby nerobil neplechu (teda okrem zakazania filtrovania e-mailovej komunikacie - najviac bordelu mi ide zo spamu a sem-tam aj od nejakeho zavireneho uboziaka)?

Užívateľov profilový obrázok
Mazarik
Administrátor
Administrátor
Príspevky: 2706
Dátum registrácie: 29. Novembra 2005, 15:15
Bydlisko: Brno

Re: Thunderbird a ESET Smart Security

Príspevok od užívateľa Mazarik » 21. Apríla 2009, 08:15

Toto je problem Esetu a ked mate platene verzie, tak to urgujte u nich, pretoze tam maju chybu. Jeden uzivatel to tu vyriesil tak, ze nainstaloval starsiu verziu (ESS3).

Adrique
návštevník
návštevník
Príspevky: 64
Dátum registrácie: 28. Júna 2007, 10:04

Re: Thunderbird a ESET Smart Security

Príspevok od užívateľa Adrique » 27. Apríla 2009, 13:09

takže nakoniec som na to došiel...problém so spúšťaním TB pri Eset Smart Security 4 sa dá vyriešiť tak, že:
1. pravým myšítkom kliknúť na ikonu ESS v Oblasti oznámení (tam, kde sú o.i. hodiny)
2. Pokročilé nastavenia...
3. posledná možná položka DOLU - Rôzne - Integrácia s poštovými klientmi
4. odškrtnúť "Povoliť integráciu s Mozilla Thunderbird"

a hotovo.

Užívateľov profilový obrázok
velvet
mierne pokročilý
mierne pokročilý
Príspevky: 116
Dátum registrácie: 15. Septembra 2007, 15:19

Re: Thunderbird a ESET Smart Security

Príspevok od užívateľa velvet » 12. Mája 2009, 09:13

Mozno mam podobny problem a suvisi taktiez s Esetom 4. odkedy mam nainstalovany Eset 4 /asi 2 mesiace/,casto sa mi stava,ze rano po zapnuti PC a kliknuti na ikonu TB,aby som prezrel spravy sa nic nedeje-TB sa neotvori!! skusal som to aj cez ponuku Start /aj nudzovy rezim/ a taktiez nic! ma niekto podobnu skusenost,co sa deje?

Užívateľov profilový obrázok
stanos
začiatočník
začiatočník
Príspevky: 5
Dátum registrácie: 30. Novembra 2006, 07:53
Bydlisko: dakujem, mam ...
Kontaktovať užívateľa:

Re: Thunderbird a ESET Smart Security

Príspevok od užívateľa stanos » 18. Mája 2009, 15:22

No, som tu v podstate nový, ale tiež som mal rôzne problémy, keď som prešiel na rôznych počítačoch v sieti z ESS3 na ESS4 ...
V zásade pomáhal rollback na ESS3... Viem, že to nie je celkom ideálne, ale zaberalo to.
Ale ešte niečo, prečo som a toto fórum prišiel: našiel som tu text, kde sa hovorí o tom, že TB " beží" skryte na pozadí. Presne s týmto som zápasil na VistaBus. s ESS4.
Pomohlo vypnutie položky "Integrácia s poštovým klientom".
stanley

Buran
začiatočník
začiatočník
Príspevky: 9
Dátum registrácie: 16. Januára 2008, 07:37

Re: Thunderbird a ESET Smart Security

Príspevok od užívateľa Buran » 27. Mája 2009, 07:42

Musím potvrdiť, že aj mne blbol štart Thunderbirdu pri nainštalovanom ESS4. Pomohla deaktivácia podľa Adrique čím mu ďakujem.. :worthy:

Duro555
začiatočník
začiatočník
Príspevky: 1
Dátum registrácie: 8. Júna 2009, 17:12

Re: Thunderbird a ESET Smart Security

Príspevok od užívateľa Duro555 » 8. Júna 2009, 17:17

ja som nemal ziadne problemy s ess 3 a nemam ani s ess 4 a to aj na xp aj na vista x64

slivkar
začiatočník
začiatočník
Príspevky: 1
Dátum registrácie: 17. Decembra 2009, 12:00

Re: Thunderbird a ESET Smart Security

Príspevok od užívateľa slivkar » 17. Decembra 2009, 12:09

Hojte.
Vie mi nikto poradiť prečo mi Thunderbird 3.0 nechce sťahovať e-mailové správy.Mám ESS4.Myslím si že to robí Eset.Pretože keď dočasne vypnem antivírusovú a antispamovú ochranu a naštartujem TB hneď mi správy začne sťahovať.Potom musím zase zapnúť zmienené ochrany, a takto to robím dookola.Vie mi niekto poradiť?

Užívateľov profilový obrázok
Mazarik
Administrátor
Administrátor
Príspevky: 2706
Dátum registrácie: 29. Novembra 2005, 15:15
Bydlisko: Brno

Re: Thunderbird a ESET Smart Security

Príspevok od užívateľa Mazarik » 17. Decembra 2009, 19:55

Opytajte sa skor na podpore Esetu. Toto je totiz chyba Smart Security a nie TB.

Kosak
začiatočník
začiatočník
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 27. Decembra 2009, 22:31

Re: Thunderbird a ESET Smart Security

Príspevok od užívateľa Kosak » 27. Decembra 2009, 22:39

Nainštalujte verziu 4.2 (zatiaľ beta), ktorá opravuje niekoľko problémov a rozširuje podporu o verziu 3.0.

http://www.eset.sk/download/beta_verzia

msx.
návštevník
návštevník
Príspevky: 44
Dátum registrácie: 17. Novembra 2007, 15:18

Re: Thunderbird a ESET Smart Security

Príspevok od užívateľa msx. » 17. Januára 2010, 23:14

Ja len dodám, že ak aj sú ESS ikonky v TB, tak to nefunguje spoľahlivo a neraz som email označil ako nespam cez Eset ikonu a Eset si to nezapamätal v priebehu pol roka. Hoci mi pri každom ďalšom prehodení písal, že odosielateľ je už zaradený k nespamu. Takže je to trochu na figu. :-( Na druhej strane, nikdy som to nerozoberal do hĺbky, takže možno som robil chybu ja. Ale tak keď program má ikonky ako pre blbého, tak očakávam aj správanie ako pre blbého, čiže raz označím ako nespam, tak si to zapamätá navždy, že daný odosielateľ je nespam. Ale škoda toho, pretože som si myslel, že je to celkom šikovný spam filter. Po pár prehadzovaniach zo spamu preč som ale pochopil, že TB samotný spam rozozná lepšie ako ESS samotný.

Zamknuté