Problém po obnove dát

Fórum o e-mailovom klientovi Mozilla Thunderbird
Zamknuté
pb
začiatočník
začiatočník
Príspevky: 26
Dátum registrácie: 6. Októbra 2006, 21:23

Problém po obnove dát

Príspevok od užívateľa pb » 6. Júna 2009, 12:19

Zálohoval som Thunderbird cez MozBackup, po obnove dát mi nefugujú žiadne rozšírenie. Nedajú sa ani odstrániť ani použiť. Stále to vypisuje že sa to prejaví po reštarte ale ani potom to nič neurobí. Viete mi pomôcť?
DIK

Užívateľov profilový obrázok
JasnaPaka
Mozilla Expert
Mozilla Expert
Príspevky: 16
Dátum registrácie: 7. Mája 2007, 00:20
Bydlisko: Plzeň, Česká republika
Kontaktovať užívateľa:

Re: Problém po obnove dát

Príspevok od užívateľa JasnaPaka » 6. Júna 2009, 18:48

Problém je pravděpodobně na straně poškozeného souboru extensions.rdf ve vašem uživatelském profilu. Ukončete Firefox a tento soubor tam odstraňte. Při opětovném spuštění jej Firefox znovu vygeneruje.
MozBackup developer

pb
začiatočník
začiatočník
Príspevky: 26
Dátum registrácie: 6. Októbra 2006, 21:23

Re: Problém po obnove dát

Príspevok od užívateľa pb » 20. Júna 2009, 15:59

Skúsil som to ale aj tak to nič neurobilo. Viete mi poradiť niečo iné?
Ďakujem

Zamknuté