Zálohoval som Thunderbird cez MozBackup, po obnove dát mi nefugujú žiadne rozšírenie. Nedajú sa ani odstrániť ani použiť. Stále to vypisuje že sa to prejaví po reštarte ale ani potom to nič neurobí. Viete mi pomôcť?
DIK
Problém po obnove dát
- JasnaPaka
- Mozilla Expert
- Príspevky: 16
- Dátum registrácie: 7. Mája 2007, 00:20
- Bydlisko: Plzeň, Česká republika
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Problém po obnove dát
Problém je pravděpodobně na straně poškozeného souboru extensions.rdf ve vašem uživatelském profilu. Ukončete Firefox a tento soubor tam odstraňte. Při opětovném spuštění jej Firefox znovu vygeneruje.
MozBackup developer
Re: Problém po obnove dát
Skúsil som to ale aj tak to nič neurobilo. Viete mi poradiť niečo iné?
Ďakujem
Ďakujem