Neznamy problem

Fórum o e-mailovom klientovi Mozilla Thunderbird
Zamknuté
snapser
začiatočník
začiatočník
Príspevky: 1
Dátum registrácie: 12. Decembra 2011, 00:14

Neznamy problem

Príspevok od užívateľa snapser » 12. Decembra 2011, 00:25

Dobrý deň.
Používam už nejaký čas Thunderbird verziu 3.1.11 a dnes som si šiel prečítať maily a na miesto toho na mňa vyskočilo okno ako pri prvom spustení Thunderbirda...
Čo sa stalo? Netuším, ale celé moje emailové konto je fuč a aj všetky maily, ktoré som tam mal.
Po emailovom konte nie je v PC ani známky a po mailoch nápodobne.

Som jediným užívateľom (takže maily mi nikto zo žartu nezmazal), na ochranu pred vírusmi používam AVG Internet Security.
Na mieste, kde si Thunderbird odkladá maily, nie je po mailoch ani stopa. Nainštaloval som si program Zmeil na obnovu mailov, ale nenašiel ani ťuk.

Vie mi prosím niekto pomôcť, alebo aspoň vysvetliť, čo sa mohlo stať?
Fakt som na týmto ostal čumieť doslova ako teľa na nové vráta.

Ďakujem

Užívateľov profilový obrázok
Mazarik
Administrátor
Administrátor
Príspevky: 2706
Dátum registrácie: 29. Novembra 2005, 15:15
Bydlisko: Brno

Re: Neznamy problem

Príspevok od užívateľa Mazarik » 23. Januára 2012, 16:30

Su v tomto priecinku nejake data http://support.mozillamessaging.com/en- ... ile-stored alebo po slovensky http://www.mozilla.sk/thunderbird/profil-thunderbird/ ?
V buducnosti urcite zalohujte, napr. pomocou http://www.slunecnice.cz/sw/mozbackup/

Zamknuté