Odstránenie E-mailov

Fórum o e-mailovom klientovi Mozilla Thunderbird
Zamknuté
pipera
začiatočník
začiatočník
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 27. Júla 2006, 15:44

Odstránenie E-mailov

Príspevok od užívateľa pipera » 27. Júla 2006, 15:55

omylom sa mi podarilo zmazať E-maily pomocou programu MozBackup (navolil som RESTORE). POčas vykonávania operácie som ju prerušil, ale E-maily boli zmazané. Existuje možnosť záchrany takto odstránenej pošty.
Ďakujem za odpoveď.

SlovakSoft
Správca portálu Mozilla.sk
Správca portálu Mozilla.sk
Príspevky: 4478
Dátum registrácie: 24. Novembra 2005, 22:55

Príspevok od užívateľa SlovakSoft » 27. Júla 2006, 16:20

Nepoznám podrobne mechanizmy programu MozBackup, ale prepokladám, že bol prepísaný obsah priečinka Mail v profile C:\Documents and Settings\pouzivatel\Application Data\Thunderbird\Profiles\nazov_profilu.
Ak ste ale dali obnoviť profil, tak sa predsa obnoví ten zálohovaný (k dátumu, kedy ste zálohovali). Možno to bude nakoniec to jediné, čo vám ostalo.
Uvidíme, čo na to povie Pavel Cvrček (autor programu MozBackup), poprosím ho aby Vám odpovedal.
admin SME.sk

Pavel Cvrček

Príspevok od užívateľa Pavel Cvrček » 27. Júla 2006, 18:04

Pokud jste provedl obnovu, došlo každopádně k přemazání nastavení konfigurace, která je v souboru prefs.js. Pokud jste obnovoval zálohu, která odpovídala tomuto uživatelskému profilu a obsahovala poštu, pravděpodobně jste si poštu přemazal tou, co byla v záloze.

Jinak mechanismus MozBackupu je takový, že nic nemaže. Jen případně přepíše soubor, který je v uživatelském profilu a zároveň v záloze (ta ze zálohy soubor v profilu přemaže).

pipera
začiatočník
začiatočník
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 27. Júla 2006, 15:44

Príspevok od užívateľa pipera » 28. Júla 2006, 13:48

Po zistení uvedenej chyby som nič neprepisoval, ani neobnovoval staré zálohy. pravdepodobne potrebujem pôvodný prefs.js.
Všetko zostalo po prerušení chodu MozBackup v pôvodnom stave.

SlovakSoft
Správca portálu Mozilla.sk
Správca portálu Mozilla.sk
Príspevky: 4478
Dátum registrácie: 24. Novembra 2005, 22:55

Príspevok od užívateľa SlovakSoft » 28. Júla 2006, 13:58

Máte len dve možné kolekcie súborov profilu: tú, čo sa práve nachádza v priečinku profilu a tú, čo je v zálohe urobenej programom MozBackup. Táto záloha je súbor s príponou .pcv, stačí ju premenovať na zip a vo vnútri sa nachádzajú tie isté súbory ako v profile. Žiadne iné súbory už nikde inde nie sú uložené (ak ste nerobili zálohu aj inak).
Ak bol prefs.js v profile prepísaný súborom prefs.js zo zálohy, už ho nijako neobnovíte.
admin SME.sk

Zamknuté