Po odoslaní neuloží správu do priečinka odoslana pošta

Fórum o e-mailovom klientovi Mozilla Thunderbird
Zamknuté
ivanell
začiatočník
začiatočník
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 6. Februára 2012, 11:10

Po odoslaní neuloží správu do priečinka odoslana pošta

Príspevok od užívateľa ivanell » 6. Februára 2012, 11:25

Zdravím Vás ak mi niekto poradí....Mám najnovšiu verziu Thunderbirdu a po odoslaní správy mi napíše že nastala chyba pri ukladaní do priečinka Odoslaná pošta lebo že nie je miesto na disku..
V odoslanej pošte mám cca 64 správ a nikdy mi to nerobilo problémy. Niečo sm aj vymazal urobil údržbu priečinka ale nepomáha to..Nerád by som prechádzal na nejakého iného poštového klienta lebo na Thunderbirde frčím uý velmi dlho..Dakujem vopred za každú Vašu radu.

Užívateľov profilový obrázok
Mazarik
Administrátor
Administrátor
Príspevky: 2706
Dátum registrácie: 29. Novembra 2005, 15:15
Bydlisko: Brno

Re: Po odoslaní neuloží správu do priečinka odoslana pošta

Príspevok od užívateľa Mazarik » 11. Februára 2012, 19:55

Pristupujete k emailom cez IMAP alebo POP3?
Skuste este preindexovat priecinok. Kliknite pravym na priacinok, vlastnosti a Opravit priecinok.

ivanell
začiatočník
začiatočník
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 6. Februára 2012, 11:10

Re: Po odoslaní neuloží správu do priečinka odoslana pošta

Príspevok od užívateľa ivanell » 16. Februára 2012, 08:59

pristupuje k emailom aj cez pop aj imap..indexovanie som tiež skúsil..

Užívateľov profilový obrázok
Mazarik
Administrátor
Administrátor
Príspevky: 2706
Dátum registrácie: 29. Novembra 2005, 15:15
Bydlisko: Brno

Re: Po odoslaní neuloží správu do priečinka odoslana pošta

Príspevok od užívateľa Mazarik » 17. Februára 2012, 22:52

Takze som to pochopil tak, ze mate viacero uctov a pristupujete k poste pomocou POP3 aj IMAP. Emaily, z ktoreho uctu(IMAP/POP3), sa Vam neukladaju do odoslanej posty? Pouzivate pre POP ucty lokalne priecinky?

Zamknuté