nenacita inbox priecinok v LOCAL FOLDERS
nenacita inbox priecinok v LOCAL FOLDERS
Zdravim vsetkych a prosim o pomoc...
nenacita mi priecinok INBOX v LOCAL FOLDERS, vypise mi:
"Priecinok pouziva prave ina aplikacia" . Mam tam priblizne 3,4 GB.
Posielat spravy mi ide, ostatne foldre su v pohode...len tento jeden INBOX.
INBOX adresar na servery tiez funguje.
Pomozte mi prosim. Dakujem
nenacita mi priecinok INBOX v LOCAL FOLDERS, vypise mi:
"Priecinok pouziva prave ina aplikacia" . Mam tam priblizne 3,4 GB.
Posielat spravy mi ide, ostatne foldre su v pohode...len tento jeden INBOX.
INBOX adresar na servery tiez funguje.
Pomozte mi prosim. Dakujem
- wam]Spider007
- profesionál
- Príspevky: 661
- Dátum registrácie: 13. Septembra 2007, 21:36
- Bydlisko: Ziar nad Hronom/Bratislava - Petrzalka
- Kontaktovať užívateľa:
Zrejme je plna zlozka, alebo ak tvrdite, ze to nejde ani na servery tak mate plny inbox aj tam. Neviem akeho mate poskytovatela a aky velky inbox vam umoznuje.
Notebook Toshiba Satellite A100 |Intel centrino Core duo 1,7GHz |1 GB RAM |Intel media acceleretor 256 MB RAM|100GB HDD|15,4'' 1280 x 800|Linux Ubuntu 8.04|Firefox & Thunderbird
Don't forget to bring the towel!
btw...Wanna get high?
Don't forget to bring the towel!
btw...Wanna get high?
- wam]Spider007
- profesionál
- Príspevky: 661
- Dátum registrácie: 13. Septembra 2007, 21:36
- Bydlisko: Ziar nad Hronom/Bratislava - Petrzalka
- Kontaktovať užívateľa:
-
- Správca portálu Mozilla.sk
- Príspevky: 4478
- Dátum registrácie: 24. Novembra 2005, 22:55
Základné dva postupy na údržbu priečinkov pošty v Thunderbirde:
1. Pravým na priečinok a Zhustiť priečinok.
2. Pravým na priečinok a Vlastnosti > Preindexovať (pri veľkom obsahu to môže trvať dlhšie)
Súbor Inbox má viac ako 3 GB? Alebo tým myslíte všetku poštu dokopy, teda priečinok Mail na disku (aj odoslanú poštu atď.)? Ak máte doručenú poštu len v jednom priečinku Inbox a je tam už také množstvo, tak to je už dosť. Pomohlo by to roztriediť do niekoľkých podpriečinkov (dá sa to urobiť aj automaticky podľa vopred pripraveného filtra a aj na už prijatú poštu).
Preinštalovanie Thunderbirdu netreba robiť, chyba nie je v programových súboroch a preinštalovanie nemá vplyv na profil.
1. Pravým na priečinok a Zhustiť priečinok.
2. Pravým na priečinok a Vlastnosti > Preindexovať (pri veľkom obsahu to môže trvať dlhšie)
Súbor Inbox má viac ako 3 GB? Alebo tým myslíte všetku poštu dokopy, teda priečinok Mail na disku (aj odoslanú poštu atď.)? Ak máte doručenú poštu len v jednom priečinku Inbox a je tam už také množstvo, tak to je už dosť. Pomohlo by to roztriediť do niekoľkých podpriečinkov (dá sa to urobiť aj automaticky podľa vopred pripraveného filtra a aj na už prijatú poštu).
Preinštalovanie Thunderbirdu netreba robiť, chyba nie je v programových súboroch a preinštalovanie nemá vplyv na profil.
admin SME.sk
-
- Správca portálu Mozilla.sk
- Príspevky: 4478
- Dátum registrácie: 24. Novembra 2005, 22:55
Vidím to hlavne na to preindexovanie.
Zhustenie je ešte aj v ponuke Súbor > Zhustiť priečinky a preindexovanie je to isté ako odstránenie súborov s príponou .MSF z priečinka profilu (ručné preindexovanie treba robiť pri zatvorenom Thunderbirde).
To, že to doteraz nerobilo, nič neznamená – súbory sa môžu poškodiť kedykoľvek a bez údržby to aj môže kedykoľvek zblbnúť.
Taký veľký súbor Inbox je naozaj nedobrý, nie ste prvý s takým problémom. S tým by mal asi problém aj iný poštový program.
Ak chcete, pozrite Keep it working - Thunderbird.
Zhustenie je ešte aj v ponuke Súbor > Zhustiť priečinky a preindexovanie je to isté ako odstránenie súborov s príponou .MSF z priečinka profilu (ručné preindexovanie treba robiť pri zatvorenom Thunderbirde).
To, že to doteraz nerobilo, nič neznamená – súbory sa môžu poškodiť kedykoľvek a bez údržby to aj môže kedykoľvek zblbnúť.
Taký veľký súbor Inbox je naozaj nedobrý, nie ste prvý s takým problémom. S tým by mal asi problém aj iný poštový program.
Ak chcete, pozrite Keep it working - Thunderbird.
admin SME.sk
-
- Správca portálu Mozilla.sk
- Príspevky: 4478
- Dátum registrácie: 24. Novembra 2005, 22:55
To znamená, že sú naozaj blokované. Je určite zatvorený proces thunderbird.exe? Môže byť spustený na pozadí, treba to overiť v Správcovi úloh (Ctrl+Alt+Del v systéme Windows XP). Mám inak jednu utilitu, čo po kliknutí pravým na súbor na disku ukazuje, ktorý program ho blokuje, a aj ho vie uvoľniť: Unlocker.
admin SME.sk
-
- Správca portálu Mozilla.sk
- Príspevky: 4478
- Dátum registrácie: 24. Novembra 2005, 22:55
Súbor Inbox možno "podhodiť" do ďalšieho profilu.
Štart > Spustiť >
Spustí sa Správca profilov, vytvoríte nový profil a spustíte TB do neho. Vytvoríte tam účet, zatvoríte TB a potom už len skopírujete súbor Inbox na správne miesto v priečinku nového profilu. To si porovnajte podľa starého profilu. Po spustení TB do tohto nového profilu si ho načíta.
Štart > Spustiť >
Kód: Vybrať všetko
"C:\Program Files\Mozilla Thunderbird\thunderbird.exe" -p
admin SME.sk
-
- Správca portálu Mozilla.sk
- Príspevky: 4478
- Dátum registrácie: 24. Novembra 2005, 22:55