problem s odosielanim

Fórum o e-mailovom klientovi Mozilla Thunderbird
Napísať odpoveď
Mato Tesar
začiatočník
začiatočník
Príspevky: 1
Dátum registrácie: 28. Januára 2011, 00:33

problem s odosielanim

Príspevok od užívateľa Mato Tesar » 28. Januára 2011, 00:37

Zdravím,

mám viaceré emailové kontá na viacerých serverov. Niekoľkých vlastných, gmail, zoznam...
Mám problém s odosielaním správ. Pokiaľ som v online režime a odosielam, jednak to trvá veľmi dlho a zároveň často - veľmi často sa ani neodošle... len stále odosiela...
Pokiaľ ich vytvorím v offline a "odoslať neskôr", po prejdení do online režimu to odosiela v poriadku. Takmer vždy!

Viete mi poradiť v čom by mohol byť problem?

Vďaka!

Užívateľov profilový obrázok
Mazarik
Administrátor
Administrátor
Príspevky: 2706
Dátum registrácie: 29. Novembra 2005, 15:15
Bydlisko: Brno

Re: problem s odosielanim

Príspevok od užívateľa Mazarik » 28. Januára 2011, 10:40

Robi Vam to aj v nudzovom rezime Thunderbirdu(vo Windows dostupne z menu start; pred spustenim musite zavriet vsetky okna Thunderbirdu)?
Tiez mozete skusit vypnut antivir a firewall.
Mate nastaveny pre kazde konto iny smtp server?
Ak to dobre chapem, stava sa Vam to pri mailoch pre vsetky konta?

illem
začiatočník
začiatočník
Príspevky: 1
Dátum registrácie: 15. Februára 2011, 18:27

Re: problem s odosielanim

Príspevok od užívateľa illem » 15. Februára 2011, 18:31

MAM S TÝMTO PROBLÉM Pri pripájaní k smtp.zoznam.sk:587 sa vyskytla chyba.

Prijali ste neplatný certifikát. Obráťte sa na administrátora servera alebo odosielateľa e-mailovej správy a poskytnite im tieto informácie:

Váš certifikát obsahuje rovnaké sériové číslo ako iný certifikát vydaný certifikačnou autoritou. Je potrebné získať nový certifikát obsahujúci jedinečné sériové číslo.

(Kód chyby: sec_error_reused_issuer_and_serial) STEVO

Užívateľov profilový obrázok
Mazarik
Administrátor
Administrátor
Príspevky: 2706
Dátum registrácie: 29. Novembra 2005, 15:15
Bydlisko: Brno

Re: problem s odosielanim

Príspevok od užívateľa Mazarik » 16. Februára 2011, 09:38

to illem: rieste tento problem so svojim poskytovatelom posty(zoznam.sk).

Napísať odpoveď