Zobrazenie

Fórum o e-mailovom klientovi Mozilla Thunderbird
Zamknuté
mohycan
začiatočník
začiatočník
Príspevky: 1
Dátum registrácie: 20. Januára 2012, 09:34

Zobrazenie

Príspevok od užívateľa mohycan » 20. Januára 2012, 09:43

Zdravicko.

Stala sa jedna vec. Doslo volne miesto na systemovom disku C: kde je aj nainstalovany Thunderbird.
Odosielal som spravu a napisalo, ze nedostatok miesta na disku pre docasne ulozenie suboru.

Uvolnil som potrebne miesto na disku ale po opatovnom spusteni Thunderbirdu mi nezobrazuje cely lavy panel s e-mailovymi uctami.
V nasteveniach uctoch vsetko ostalo tak ako ma byt. Nepomaha ani Zobrazit - Rozmiestnenie - klasicky, siroky, zvisly - ani sa len okna nepoprehadzuju podla
zvoleneho zobrazenia.
Preinstalovanie nepomohlo, pamata si tuto zobrazovaciu chybu.
Nainstalovany mam najnovsi 9.0.1 SK

Prikladam sceenshot Obrázok

Vie niekto poradit?

Dakujem

Užívateľov profilový obrázok
Mazarik
Administrátor
Administrátor
Príspevky: 2706
Dátum registrácie: 29. Novembra 2005, 15:15
Bydlisko: Brno

Re: Zobrazenie

Príspevok od užívateľa Mazarik » 20. Januára 2012, 10:09

1. Zalohujte svoju postu pomocou http://www.slunecnice.cz/sw/mozbackup/
2. Vytvorte si novy profil http://support.mozillamessaging.com/en- ... ofile&as=s
3. Nahrajte tam tu zalohu

toomi
začiatočník
začiatočník
Príspevky: 1
Dátum registrácie: 20. Januára 2012, 10:50

Re: Zobrazenie

Príspevok od užívateľa toomi » 20. Januára 2012, 11:09

Zdravim podarilo sa Vam vyriesit ten problem so zobrazenim adresarov? Ja mam ten isty problem odvcera a nemam ani plny HD iba som restartovasl pocitac.
Ako ste postupovali?

Vdaka za info
Tomas Horvath

Užívateľov profilový obrázok
Didino
návštevník
návštevník
Príspevky: 57
Dátum registrácie: 19. Januára 2006, 14:57

Re: Zobrazenie

Príspevok od užívateľa Didino » 28. Januára 2012, 17:47

Tento rpoblem som mal na starom notebooku pod vistou, proste po spusteni tb, priecinky nebolo vidiet. musel som vzdy preinstalovat tb starou 3 verziou a potom poslednou 9. a takto sa to opakovalo. potom som to uz vzdal a zacal som pouzivat ineho klienta. pred 2 tyzdnami som kupil novy notebook so 7. opat som sa vratil k tb. a presne dnes sa mi to zacalo rovnako spravat. zase pomoze to iste co predtym, ale nemam uz na to nervy. definitivne prechadzam na ineho emailoveho klienta.

Užívateľov profilový obrázok
Mazarik
Administrátor
Administrátor
Príspevky: 2706
Dátum registrácie: 29. Novembra 2005, 15:15
Bydlisko: Brno

Re: Zobrazenie

Príspevok od užívateľa Mazarik » 29. Januára 2012, 11:46

Este pozeram, ze mate nejaku nestandartnu temu Thunderbirdu alebo Windows. Skuste nastavit zakladnu temu do Windows a Thunderbirdu.

Užívateľov profilový obrázok
Didino
návštevník
návštevník
Príspevky: 57
Dátum registrácie: 19. Januára 2006, 14:57

Re: Zobrazenie

Príspevok od užívateľa Didino » 30. Januára 2012, 09:32

Beriem spat svoj predchadzajuci prispevok, ostavam pri TB. Vypada to, ze cely problem sposobuje Windows Live.

Zamknuté