Captcha

Fórum o prehliadači Mozilla Firefox
Napísať odpoveď
Martin Prejsa
začiatočník
začiatočník
Príspevky: 4
Dátum registrácie: 2. Júna 2017, 12:14

Captcha

Príspevok od užívateľa Martin Prejsa » 2. Júna 2017, 12:22

Dobrý deň mám problém, ak sa snažím prihlásť napr na Twitch, Minelist alebo podobné stránky pri registrovaný alebo prihlásení musíte zaškrtnúť Captcha pre overenie a z nejakého dôvodu sa mi to políčko nezobrazuje nevedeli by ste mi niekto pomôcť ? Skúšal som vypnúť Ad-Block ale ani to nefunguje.
Na prezeranie priložených súborov nemáte dostatočné oprávnenia.

Užívateľov profilový obrázok
Ansambl
moderátor
moderátor
Príspevky: 664
Dátum registrácie: 10. Januára 2015, 14:55

Re: Captcha

Príspevok od užívateľa Ansambl » 2. Júna 2017, 13:37

Prejavuje sa problém aj v núdzovom režime? Spustite Firefox v NÚDZOVOM režime a preverte, či problémy pretrvávajú:
- [SK:] Firefox - Pomocník - Reštartovať a zakázať doplnky
- [CZ:] Firefox - Nápověda - Restartovat se zakázanými doplňky
Ak vám to v núdzovom režime funguje správne, tak to môže spôsobovať niektoré už nekompatibilné rozšírenie Firefoxu. Navrhujem všetky rozšírenia vypnúť a postupne ich zapínať (povoľovať) až kým nezistíte, ktoré to spôsobuje.
===
Tento problém môže spôsobovať dosť agresívne nastavený antivírusový program. V mnohých prípadoch pomôže odobrať niektoré ochranné štíty antivírusového programu - vypnite filtrovanie SSL/TLS protokolu, alebo ho úplne vypnúť (odstrániť, odinštalovať).

Martin Prejsa
začiatočník
začiatočník
Príspevky: 4
Dátum registrácie: 2. Júna 2017, 12:14

Re: Captcha

Príspevok od užívateľa Martin Prejsa » 3. Júna 2017, 14:47

Stále to nefunguje vypol som v antivíruse SSL/TLS a aj spustil mozzilu v núdzovom režime aj tak stále nič.

Užívateľov profilový obrázok
Ansambl
moderátor
moderátor
Príspevky: 664
Dátum registrácie: 10. Januára 2015, 14:55

Re: Captcha

Príspevok od užívateľa Ansambl » 3. Júna 2017, 15:02

1. Vypnite Fiorefox.
2. Úplne vypnite (odstrániť, odinštalovať) antivírusový program. V správcovi úloh preverte že na pozadí nebeží ešte nejaký antivírusový proces. Ak tam nejaký antivírusový proces beží tak ho ukončite.
3. Spustite Firefox a preverte či chyba pretrváva

Akú verziu Firefoxu mate teraz nainštalovanú?

Obrázok

Martin Prejsa
začiatočník
začiatočník
Príspevky: 4
Dátum registrácie: 2. Júna 2017, 12:14

Re: Captcha

Príspevok od užívateľa Martin Prejsa » 6. Júna 2017, 20:04

Už antivírus nemám ale problém stále pretrváva a neviem kde môžem zistiť verziu firefoxu (a po odinštalovaní antivírusoveho programu som mozzilu firefox reštartoval) a skúšal som aj reinštalovať mozzilu.

Martin Prejsa
začiatočník
začiatočník
Príspevky: 4
Dátum registrácie: 2. Júna 2017, 12:14

Re: Captcha

Príspevok od užívateľa Martin Prejsa » 6. Júna 2017, 20:06

Moja verzia : 53.0.3

runcajz
začiatočník
začiatočník
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 12. Júla 2017, 12:37
Kontaktovať užívateľa:

Re: Captcha

Príspevok od užívateľa runcajz » 12. Júla 2017, 12:39

mával som podobný problém, pomohlo preinštalovanie

Napísať odpoveď