Dobrý deň,
Dnes - pár hodín mám problém pri odosielaní emailov (aj pri odpovedaní). Ak chcem odpovedať na email nedokážem doplniť text. Takisto je to aj pri písaní nového mailu.
Nezobrazí sa mi ani podpis kým nekliknem pravým tlačítkom myši v okne. Nestretol sa s tým niekto? Reštartoval som aj thunderbird, vyskúšal som aj vynútené ukončenie. Taktiež som aj reštartoval aj vypol pc.
No nič z toho nepomohlo.
Vďaka
OS Sierra - problem pro odosielani emailov
Re: OS Sierra - problem pro odosielani emailov
Prejavuje sa problém aj v núdzovom režime? Spustite Firefox v NÚDZOVOM režime a preverte, či problémy pretrvávajú:
- [SK:] Firefox - Pomocník - Reštartovať a zakázať doplnky
- [CZ:] Firefox - Nápověda - Restartovat se zakázanými doplňky
Ak vám to v núdzovom režime funguje správne, tak to môže spôsobovať niektoré už nekompatibilné rozšírenie Firefoxu. Navrhujem všetky rozšírenia vypnúť a postupne ich zapínať (povoľovať) až kým nezistíte, ktoré to spôsobuje.
- [SK:] Firefox - Pomocník - Reštartovať a zakázať doplnky
- [CZ:] Firefox - Nápověda - Restartovat se zakázanými doplňky
Ak vám to v núdzovom režime funguje správne, tak to môže spôsobovať niektoré už nekompatibilné rozšírenie Firefoxu. Navrhujem všetky rozšírenia vypnúť a postupne ich zapínať (povoľovať) až kým nezistíte, ktoré to spôsobuje.
Re: OS Sierra - problem pro odosielani emailov
Problém pretrváva aj keď sú všetky doplnky zákazané. Pomáha len núdzvoý režim.
Re: OS Sierra - problem pro odosielani emailov
Ja som sa v predchádzajúcom príspevku pomýlil - odpoveď bola pre Firefox a nie pre Thunderbird. Sorry.
=
Spustite Thunderbird v NÚDZOVOM režime (zakázať všetky doplnky a nastaviť ovládacie prvky na predvolené hodnoty) a preverte či problém pretrváva. Na spustenie programu do núdzového režimu môžete použiť odkazy v ponuke Windows- Štart (WIN+R) - Spustiť a tu vypíšte:
thunderbird -safe-mode
alebo priamo z menu Thunderbird - Pomocník - Reštartovať a zakázať doplnky
https://support.mozilla.org/cs/kb/nouzo ... underbirdu
http://imgbank.cz/images/2015/07/21/Thu ... rezim0.jpg
ak všetko funguje tak ako má, hľadajte chybu v rozšíreniach. Vypnite ich a postupne zapínajte až zistíte, ktoré už nekompatibilné rozšírenie to spôsobuje, alebo znova spustite Thunderbird v NÚDZOVOM režime a podľa obrázka kliknite na tlačidlo "Vykonať zmeny a reštartovať".
=
Spustite Thunderbird v NÚDZOVOM režime (zakázať všetky doplnky a nastaviť ovládacie prvky na predvolené hodnoty) a preverte či problém pretrváva. Na spustenie programu do núdzového režimu môžete použiť odkazy v ponuke Windows- Štart (WIN+R) - Spustiť a tu vypíšte:
thunderbird -safe-mode
alebo priamo z menu Thunderbird - Pomocník - Reštartovať a zakázať doplnky
https://support.mozilla.org/cs/kb/nouzo ... underbirdu
http://imgbank.cz/images/2015/07/21/Thu ... rezim0.jpg
ak všetko funguje tak ako má, hľadajte chybu v rozšíreniach. Vypnite ich a postupne zapínajte až zistíte, ktoré už nekompatibilné rozšírenie to spôsobuje, alebo znova spustite Thunderbird v NÚDZOVOM režime a podľa obrázka kliknite na tlačidlo "Vykonať zmeny a reštartovať".
Znova spustite Thunderbird v NÚDZOVOM režime a podľa obrázka kliknite na tlačidlo "Vykonať zmeny a reštartovať":samy888 napísal:... Pomáha len núdzvoý režim.