Odosielanie mailov Telekom od 18.9.2017, Windows XP

Fórum o e-mailovom klientovi Mozilla Thunderbird
Napísať odpoveď
stanley123
začiatočník
začiatočník
Príspevky: 3
Dátum registrácie: 3. Októbra 2017, 09:59

Odosielanie mailov Telekom od 18.9.2017, Windows XP

Príspevok od užívateľa stanley123 » 3. Októbra 2017, 10:06

Od 18.9.2017 nemôžeme odoslať mail. Prijímanie funguje OK. Provider Telekom, operačny systém Windows XP. Dovtedy dlhé roky všetko fungovalo.

Užívateľov profilový obrázok
Ansambl
moderátor
moderátor
Príspevky: 664
Dátum registrácie: 10. Januára 2015, 14:55

Re: Odosielanie mailov Telekom od 18.9.2017, Windows XP

Príspevok od užívateľa Ansambl » 3. Októbra 2017, 11:47

Je to preto, že spustili novú emailovú platformu. Do 18.9.2017 si musel dostať asi 10 emailov od nich s pokynmi a nastaveniami asi tohoto znenia.
Vážený zákazník,
v Slovak Telekome neustále pracujeme na zlepšovaní našich služieb. Preto v najbližších dňoch pristúpime k spusteniu novej e-mailovej platformy. Tá okrem atraktívneho vzhľadu webmailu ponúkne aj mnohé vylepšenia, ako napríklad vylepšenie antispamovej ochrany.
Vaša e-mailová schránka bude v budúcom týždni prenesená na novú platformu. To, či je schránka už na novej platforme zistíte tak, že sa nebudete vedieť prihlásiť do svojej schránky.

Ak využívate webmail:
o odo dňa zmeny sa prihlasujte už cez novú internetovú adresu https://posta.telekom.sk.
Vaše prihlasovacie meno (login) a heslo sa nemenia.

Na novú platformu budú prenesené všetky e-maily, položky v kalendári, kontakty, e-mailové aliasy, štruktúra priečinkov, podpis, nastavenie Správy o neprítomnosti, nastavené filtre, ktoré teraz máte v službe elektronickej pošty.

Viac informácii a návody ako zmeny realizovať nájdete na www.telekom.sk/zmena
Cena za službu sa nemení.
Čítaj tuna ! Je tam postup, ako si nastaviť Thunderebird aj s obrázkami:
https://www.telekom.sk/wiki/internet/zm ... ckej-posty
Postup bez obrázkov:
Thunderbird:

Kliknite pravým tlačidlom myši na konto, kde chcete zmeniť údaje a potom kliknite na „Nastavenie“.
Na nasledujúcej obrazovke kliknite v ľavej časti na „Nastavenie servera“ a zmeňte:
Názov servera na posta.telekom.sk
Port na hodnotu: 993 (ak používate IMAP server) alebo 995 (ak používate POP server)
Používateľské meno: Do poľa vpíšte vašu kompletnú e-mailovú adresu (aj so zavináčom a doménou)
Zabezpečenie pripojenia: SSL/TLS

Kliknite v ľavej časti na položku „Server odchádzajúcej pošty (SMTP)“ a potom na tlačidlo „Upraviť“ pri serveri, u ktorého chcete zmeniť nastavenia. Otvorí sa okno, kde urobíte nasledovné zmeny:
Názov servera na posta.telekom.sk
Port na hodnotu: 587
Zabezpečenie pripojenia na STARTTLS
Používateľské meno: Do poľa vpíšte vašu kompletnú e-mailovú adresu (aj so zavináčom a doménou)
Kliknite na „OK“
Okno s nastaveniami zatvorte stlačením tlačidla „OK“

stanley123
začiatočník
začiatočník
Príspevky: 3
Dátum registrácie: 3. Októbra 2017, 09:59

Re: Odosielanie mailov Telekom od 18.9.2017, Windows XP

Príspevok od užívateľa stanley123 » 5. Októbra 2017, 14:12

To všetko som samozrejme už vyskúšal. Bez úspechu. Telekom potvrdil, že majú problém aj s Outlook Expresom pri Windows XP, ale riešenie nemajú.

Užívateľov profilový obrázok
Ansambl
moderátor
moderátor
Príspevky: 664
Dátum registrácie: 10. Januára 2015, 14:55

Re: Odosielanie mailov Telekom od 18.9.2017, Windows XP

Príspevok od užívateľa Ansambl » 5. Októbra 2017, 15:08

1. Aký máte nastavený prístup k účtu ? POP3, alebo IMAP?
2. Aké chybové hlásenie sa zobrazuje po snahe odoslať poštu (presné znenie, alebo obrázok)?
3. Cez webové rozhranie sa prihláste k svojmu účtu, kliknite na "Nastavenia" a potom na "Detaily účtu" a opíšte si údaje. Podľa nich si nastavte svoj účet v Thunderbirde:

Obrázok

Pre odosielanie pošty je rozhodujúce to nastavenie SMTP, ktoré musí mať tieto hodnoty: port: 587 a kódovanie STARTLLS:
Obrázok

Napísať odpoveď