Prenos na iný PC
Re: Prenos na iný PC
Ak máte ešte prístup k starému Thunderbirdu s poštou, tak odporúčam tento postup:
Zo starého PROFILU Thunderbirdu prekopírujte do nového PROFILU Thunderbirdu celý priečinok Mail (Ak mate prístup POP3) a priečinok ImapMail (ak mate prístup IMAP). Tam je všetko to čo potrebujete - všetka pošta a nastavenie účtov. Takto mate teraz skopírovanú poštu a nastavenia účtov. Pokiaľ spustite Thunderbird, tak uvidíte späť svoju starú poštu.
C:\Users\<Windows user name>\AppData\Roaming\Thunderbird\Profiles\<Profile name>\
http://kb.mozillazine.org/Profile_folde ... 8.1_and_10
K spokojnosti teraz chýbajú iba KONTAKTY. Ukončite Thunderbird. Zo starého užívateľského profilu skopírujte všetke súbory, ktoré majú príponu *.mab. V prípade zhody mena v NOVOM profile ich jednoducho prepíšte. V obľúbenom editore, najlepšie v takom, ktorý podporuje kódovanie UTF-8, otvorte súbor prefs.js z NOVÉHO profilu. Označte v ňom všetke riadky, ktoré začínajú user_pref(„ldap_2.servers, odstráňte ich a na ich miesto doplňte ze STARÉHO súboru prefs.js zo zálohovaného profilu všetke riadky, ktoré začínajú user_pref(„ldap_2.servers. Uložte zmeny a spustite Thunderbird.
http://imgbank.cz/images/2015/09/13/notebok.jpg
Keď v Thunderbirde spustite Adresár, uvidíte späť všetky vaše kontakty. Pokiaľ ste NEeditovali súbor prefs.js v editoru v kódovaní UTF-8, majú jednotlivé zložky s kontaktami poškodenú diakritiku, čo ľahko opravíte premenovaním zložiek na správne mená s diakritikou.
=
Import kontaktov je aj jednoduchší v prípade, že máte ešte prístup k starému Thunderbirdu so starým profilom. V starom Thunderbirde:
Thunderbird - Nástroje - Adresár - Nástroje - EXPORT - a vytvoriť si súbor *.ldif
a potom v novom Thunderbirde
Thunderbird - Nástroje - Adresár - Nástroje - IMPORT - Adresáre a tu mu ponúknuť ten vytvorený *.ldif súbor.
POZOR:
- všetky tieto kopírovania a premenovania sa musia vykonávať pri ukončenom (vypnutom) Thunderbirde !!!
Zo starého PROFILU Thunderbirdu prekopírujte do nového PROFILU Thunderbirdu celý priečinok Mail (Ak mate prístup POP3) a priečinok ImapMail (ak mate prístup IMAP). Tam je všetko to čo potrebujete - všetka pošta a nastavenie účtov. Takto mate teraz skopírovanú poštu a nastavenia účtov. Pokiaľ spustite Thunderbird, tak uvidíte späť svoju starú poštu.
C:\Users\<Windows user name>\AppData\Roaming\Thunderbird\Profiles\<Profile name>\
http://kb.mozillazine.org/Profile_folde ... 8.1_and_10
K spokojnosti teraz chýbajú iba KONTAKTY. Ukončite Thunderbird. Zo starého užívateľského profilu skopírujte všetke súbory, ktoré majú príponu *.mab. V prípade zhody mena v NOVOM profile ich jednoducho prepíšte. V obľúbenom editore, najlepšie v takom, ktorý podporuje kódovanie UTF-8, otvorte súbor prefs.js z NOVÉHO profilu. Označte v ňom všetke riadky, ktoré začínajú user_pref(„ldap_2.servers, odstráňte ich a na ich miesto doplňte ze STARÉHO súboru prefs.js zo zálohovaného profilu všetke riadky, ktoré začínajú user_pref(„ldap_2.servers. Uložte zmeny a spustite Thunderbird.
http://imgbank.cz/images/2015/09/13/notebok.jpg
Keď v Thunderbirde spustite Adresár, uvidíte späť všetky vaše kontakty. Pokiaľ ste NEeditovali súbor prefs.js v editoru v kódovaní UTF-8, majú jednotlivé zložky s kontaktami poškodenú diakritiku, čo ľahko opravíte premenovaním zložiek na správne mená s diakritikou.
=
Import kontaktov je aj jednoduchší v prípade, že máte ešte prístup k starému Thunderbirdu so starým profilom. V starom Thunderbirde:
Thunderbird - Nástroje - Adresár - Nástroje - EXPORT - a vytvoriť si súbor *.ldif
a potom v novom Thunderbirde
Thunderbird - Nástroje - Adresár - Nástroje - IMPORT - Adresáre a tu mu ponúknuť ten vytvorený *.ldif súbor.
POZOR:
- všetky tieto kopírovania a premenovania sa musia vykonávať pri ukončenom (vypnutom) Thunderbirde !!!
Re: Prenos na iný PC
Zdravim, Aj ja mam problem. Povodny laptop bol W7 a padol systemovy disk, tj prekopiroval som profile cely adresar do noveho laptopu w10, zadal som v profilmanagerovy adresar a nenacitaju sa mi spravy. PS: pred rokmi som to urobil a na supu to islo atd. Akurat som si vsimol ze nova posta uz ma v adresari imap.gmail.com miesto imap.googlemail.com PS2: Skusal som vselico , napr prekopirovat len priecinok ImapMail ale po starte TB je to stale prazdne. Mozno ze sa poskodili postove adresare, no to sa mi nezda. Da sa to nejako skontrolovat?
Re: Prenos na iný PC
ahojte,
tak skusal som migraciu z ineho PC a to tymito sposobmi:
1. MoZBACKUP
2. skopirovanim komplet vsetkeho co sa nachadza v zlozke s profilmi - samozrejme iba to co je vo vnutri profilu nie adresar s nazvom profilu ale vsetky podadresariky
Vysledok je nasledovny:
- po otvoreni thunderbirdu sa javi vsetko v poriadku pekne rozdelene priecinky ako na poodnom PC ale neprihlasi sa k serveru hoc pise ze je pripojeny na gmail, nestiahne a neposle ziaden e-mail. Potom po ukonceni a opatovnom otvorenii thunderbirdu sa uz priecinky ako boli pred tym cize rozdelenie jednotlivych postovych kont na odoslanu, prijatu, a pod sa uz neukaze a thunderbird nic nerobi.
Prosim o pomoc uz sa s tym drbkam treti den a neviem to rozchodit.
- inak verzie su totozne
- skusal som aj cez profile managera
fakt uz neviem
Dakujem
tak skusal som migraciu z ineho PC a to tymito sposobmi:
1. MoZBACKUP
2. skopirovanim komplet vsetkeho co sa nachadza v zlozke s profilmi - samozrejme iba to co je vo vnutri profilu nie adresar s nazvom profilu ale vsetky podadresariky
Vysledok je nasledovny:
- po otvoreni thunderbirdu sa javi vsetko v poriadku pekne rozdelene priecinky ako na poodnom PC ale neprihlasi sa k serveru hoc pise ze je pripojeny na gmail, nestiahne a neposle ziaden e-mail. Potom po ukonceni a opatovnom otvorenii thunderbirdu sa uz priecinky ako boli pred tym cize rozdelenie jednotlivych postovych kont na odoslanu, prijatu, a pod sa uz neukaze a thunderbird nic nerobi.
Prosim o pomoc uz sa s tym drbkam treti den a neviem to rozchodit.
- inak verzie su totozne
- skusal som aj cez profile managera
fakt uz neviem
Dakujem
Re: Prenos na iný PC
MoZBACKUP môžete použiť iba na verziu Thunderbirdu v ktorom bola tá záloha vytvorená. Zálohu nemôžete použiť na inú verziu.
Napr:
Thunderbird 52.8.0 - 2018-05-24.pcv
- toto je záloha z Thunderbird verzia 52.8.0.
- dnes je k dispozícii Thunderbird 52.9.1
Výsledok: túto zálohu nemôžem použiť na túto verziu.
Použiť túto zálohu ide jedine tak, že si downgradujem najnovšiu verziu 52.9.1 na verziu 52.8.0, zakážem aktualizácie, použijem zálohu Thunderbird 52.8.0 - 2018-05-24.pcv a preverím či všetko funguje. Ak všetko funguje, potom zapnem aktualizácie a aktualizujem si Thunderbird na verziu 52.9.1.
Napr:
Thunderbird 52.8.0 - 2018-05-24.pcv
- toto je záloha z Thunderbird verzia 52.8.0.
- dnes je k dispozícii Thunderbird 52.9.1
Výsledok: túto zálohu nemôžem použiť na túto verziu.
Použiť túto zálohu ide jedine tak, že si downgradujem najnovšiu verziu 52.9.1 na verziu 52.8.0, zakážem aktualizácie, použijem zálohu Thunderbird 52.8.0 - 2018-05-24.pcv a preverím či všetko funguje. Ak všetko funguje, potom zapnem aktualizácie a aktualizujem si Thunderbird na verziu 52.9.1.