rozbilo sa mi kodovanie textu

Fórum o e-mailovom klientovi Mozilla Thunderbird
Napísať odpoveď
jan gabrik
začiatočník
začiatočník
Príspevky: 6
Dátum registrácie: 3. Februára 2020, 03:41

rozbilo sa mi kodovanie textu

Príspevok od užívateľa jan gabrik » 3. Februára 2020, 04:10

Snímka obrazovky (452).png
Dobrý deň,
asi mesiac späť som si vylepšoval nastavenie Thunderbirdu a od vtedy mi prijíma hakybaky text. Každú správu musím meniť v zobrazení kódovanie textu na Unicode. /prílohy/
Snímka obrazovky (456).png
Snímka obrazovky (453).png
Snímka obrazovky (452).png
Potom to prečítam. V pokročilom nastavení som už skúsil asi všetky kombinácie. Ale furt bez zmeny. Pár krát som to preinštaloval ale nastavenie sa drží nezmenené a nerád by som prišiel o dáta s pošty. Mám to na firemnom pc. Viete mi niekto poradiť? Ďakujem
Na prezeranie priložených súborov nemáte dostatočné oprávnenia.

jan gabrik
začiatočník
začiatočník
Príspevky: 6
Dátum registrácie: 3. Februára 2020, 03:41

Re: rozbilo sa mi kodovanie textu

Príspevok od užívateľa jan gabrik » 3. Februára 2020, 04:11

4581.png
Na prezeranie priložených súborov nemáte dostatočné oprávnenia.

jan gabrik
začiatočník
začiatočník
Príspevky: 6
Dátum registrácie: 3. Februára 2020, 03:41

Re: rozbilo sa mi kodovanie textu

Príspevok od užívateľa jan gabrik » 3. Februára 2020, 04:12

Snímka obrazovky (453).png
Snímka obrazovky (452).png
Na prezeranie priložených súborov nemáte dostatočné oprávnenia.

Užívateľov profilový obrázok
Ansambl
moderátor
moderátor
Príspevky: 605
Dátum registrácie: 10. Januára 2015, 14:55

Re: rozbilo sa mi kodovanie textu

Príspevok od užívateľa Ansambl » 3. Februára 2020, 09:28

Stiahnite si najnovšiu oficiálnu verziu Thunderbirdu. Vypnite Thunderbird a natvrdo preinštalujte doterajšiu (problémovú) verziu Thunderbirdu.
Všetky oficiálne verzie Thunderbirdu nájdete tuna:
http://archive.mozilla.org/pub/thunderbird/releases/

O poštu neprídete. Ak ste veľmi nedôverčivý, tak si pred týmto aktom niekam prekopírujte celý profil Thunderbirdu
C:\Users\xxxx\AppData\Roaming\Thunderbird\Profiles
- tam je všetka doterajšia pošta

jan gabrik
začiatočník
začiatočník
Príspevky: 6
Dátum registrácie: 3. Februára 2020, 03:41

Re: rozbilo sa mi kodovanie textu

Príspevok od užívateľa jan gabrik » 10. Februára 2020, 15:25

Veľká vďaka za radu. Skúsil som, vypol som starý Thunderbird. Stiahol nový a nainštaloval. A je to stále to isté. Viete mi prosím sem hodiť scan nadstavenia? Takto to mám ja. Ďakujem.

jan gabrik
začiatočník
začiatočník
Príspevky: 6
Dátum registrácie: 3. Februára 2020, 03:41

Re: rozbilo sa mi kodovanie textu

Príspevok od užívateľa jan gabrik » 10. Februára 2020, 15:26

Snímka obrazovky (482).png
Na prezeranie priložených súborov nemáte dostatočné oprávnenia.

Užívateľov profilový obrázok
Ansambl
moderátor
moderátor
Príspevky: 605
Dátum registrácie: 10. Januára 2015, 14:55

Re: rozbilo sa mi kodovanie textu

Príspevok od užívateľa Ansambl » 10. Februára 2020, 17:58

Takto to mám ja. Nikdy som sa do toho nastavenia nehrabal - nikdy som to nemenil:
Na prezeranie priložených súborov nemáte dostatočné oprávnenia.

jan gabrik
začiatočník
začiatočník
Príspevky: 6
Dátum registrácie: 3. Februára 2020, 03:41

Re: rozbilo sa mi kodovanie textu

Príspevok od užívateľa jan gabrik » 20. Februára 2020, 18:00

Ďakujem, hodne ľutujem že som si to menil. Tú prázdnu kolónku u doručenej pošty už asi nedám. Netuším ako by sa to dalo. Zadal som všetko ostatné podľa vašeho nastavenia a chyba si žije ďalej

Ďakujem za vašu odpoveď.

Užívateľov profilový obrázok
Ansambl
moderátor
moderátor
Príspevky: 605
Dátum registrácie: 10. Januára 2015, 14:55

Re: rozbilo sa mi kodovanie textu

Príspevok od užívateľa Ansambl » 21. Februára 2020, 07:08

Vytvorte si NOVÝ PROFIL Thunderbirdu. Na vytvorenie nového profilu môžete použiť odkazy v ponuke Štart - Spustiť (alebo iba WIN+R) a tu vypíšte: "thunderbird -p" - bez úvodzoviek a preverte, či problém pretrváva. Ak problém nepominie, tak sa môžete vrátiť k pôvodnému profilu tiež príkazom "thunderbird -p

http://imgbank.cz/images/2015/08/20/Thu ... profil.jpg

Ak je problém odstránený, potom pokračujte v tvorbe (budovaní) NOVÉHO PROFILU Thunderbirdu. Nakoniec môžete ten STARÝ profil odstrániť.

Ako prvý krok bude dobré ak si "Doručenú poštu" a "Odoslanú poštu" prekopírujete do "Lokálne priečinky". Po vytvorení funkčného NOVÉHO profilu si tu poštu potom môžte prekopírovať (presunúť) späť do priečinkov "Doručená pošta" a "Odoslaná pošta"

Napísať odpoveď