Firefox prestal pracovať

Fórum o prehliadači Mozilla Firefox
Napísať odpoveď
ponuralyska
začiatočník
začiatočník
Príspevky: 6
Dátum registrácie: 27. Decembra 2016, 20:43

Firefox prestal pracovať

Príspevok od užívateľa ponuralyska » 4. Augusta 2017, 13:26

Zdravím, nedávno som objavil problem pri sťahovaní súborov cez FireFox.
Keď kliknem na voľbu uložiť ako, otvorí sa mi disk, kde zvolím vytvoriť novú zložku a boom - Firefox sa vypne.
Môže mi niekto poradiť?

Užívateľov profilový obrázok
Ansambl
moderátor
moderátor
Príspevky: 475
Dátum registrácie: 10. Januára 2015, 14:55

Re: Firefox prestal pracovať

Príspevok od užívateľa Ansambl » 4. Augusta 2017, 18:28

1. Prejavuje sa problém aj v núdzovom režime? Spustite Firefox v NÚDZOVOM režime a preverte, či problémy pretrvávajú:
- [SK:] Firefox - Pomocník - Reštartovať a zakázať doplnky
- [CZ:] Firefox - Nápověda - Restartovat se zakázanými doplňky
Ak vám to v núdzovom režime funguje správne, tak to môže spôsobovať niektoré už nekompatibilné rozšírenie Firefoxu. Navrhujem všetky rozšírenia vypnúť a postupne ich zapínať (povoľovať) až kým nezistíte, ktoré to spôsobuje. Niekedy je treba vypnúť aj hardvérovú akceleráciu.

2. Ak to nepomohlo, vytvorte si NOVÝ profil Firefoxu ako test pre kontrolu, či váš súčasný profil nie je príčinou tohoto problému. Ak váš súčasný profil nie je príčinou tohoto problému, prepnite sa po kontrole späť na ten pôvodný (asi default) profil.
- Windows - Spustiť (WIN+R) - a tu vypísať firefox.exe -p (alebo "C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe" -p)
http://imgbank.cz/images/2014/09/04/Fir ... l_novy.jpg

3. Ak zatiaľ nič nepomohlo, tak v prípade takýchto problémov spravidla pomôže "Obnova firefoxu": https://support.mozilla.org/cs/kb/obnov ... y-problemu Spustite firefox a potom:
[SK:] F10>Pomocník>Informácie pre riešenie problémov>Obnoviť Firefox
[CZ:] F10>Nápověda>Technické informace>Obnovit aplikaci firefox
http://imgbank.cz/images/2014/09/24/firefox_obnova.jpg

4. Tento problém môže spôsobovať dosť agresívne nastavený antivírusový program. V mnohých prípadoch pomôže odobrať niektoré ochranné štíty antivírusového programu - vypnite filtrovanie SSL/TLS protokolu, alebo ho úplne vypnúť (odstrániť, odinštalovať). Pre kontrolu vypnite Firefox. Vypnite antivírusový program. Spustite „správcu úloh“ a ukončite všetky na pozadí bežiace antivírusové aplikácie. Spustite Firefox a preverte či problém pretrváva.

Napísať odpoveď